AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1 Skrevet 9. november 2014 Heisann! Jeg har ett par bekjente menn som har blitt veldig på at de gjerne vil treffe meg på tomannshånd, og finne på noe en dag. Jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap fra noen av disse, og har avvist hver forespørsel med at jeg er opptatt, må jobbe, er syk, må ditt og datt, men de tar ikke hintet. Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger. Jeg prøver å svare de kort, og gir minst mulig forhåpninger. Noen ganger unngår jeg å svare de på lang tid, for at de skal skjønne at jeg ikke er så keen men til ingen nytte. Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Heisann! Jeg har ett par bekjente menn som har blitt veldig på at de gjerne vil treffe meg på tomannshånd, og finne på noe en dag. Jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap fra noen av disse, og har avvist hver forespørsel med at jeg er opptatt, må jobbe, er syk, må ditt og datt, men de tar ikke hintet. Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger. Jeg prøver å svare de kort, og gir minst mulig forhåpninger. Noen ganger unngår jeg å svare de på lang tid, for at de skal skjønne at jeg ikke er så keen men til ingen nytte. Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Det er mye bedre at du sier det rett ut, enn at du lar dem beholde håpet Anonymous poster hash: f612a...958 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Heisann! Jeg har ett par bekjente menn som har blitt veldig på at de gjerne vil treffe meg på tomannshånd, og finne på noe en dag. Jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap fra noen av disse, og har avvist hver forespørsel med at jeg er opptatt, må jobbe, er syk, må ditt og datt, men de tar ikke hintet. Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger. Jeg prøver å svare de kort, og gir minst mulig forhåpninger. Noen ganger unngår jeg å svare de på lang tid, for at de skal skjønne at jeg ikke er så keen men til ingen nytte. Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Hvorfor sier du at det er slemt? Anonymous poster hash: f612a...958
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Heisann! Jeg har ett par bekjente menn som har blitt veldig på at de gjerne vil treffe meg på tomannshånd, og finne på noe en dag. Jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap fra noen av disse, og har avvist hver forespørsel med at jeg er opptatt, må jobbe, er syk, må ditt og datt, men de tar ikke hintet. Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger. Jeg prøver å svare de kort, og gir minst mulig forhåpninger. Noen ganger unngår jeg å svare de på lang tid, for at de skal skjønne at jeg ikke er så keen men til ingen nytte. Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Dette burde du informert om når de ga uttrykk for at de ønsket mer enn vennskap fra deg. Anonymous poster hash: f612a...958 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Å ignorere 100% bruker å virke. Men når du først har gitt de håp, på en måte, ved å komme med unnskyldninger/bortforklaringer på hvorfor du ikke kan møte de, er det best å si fra til de om at du ikke er interessert før du evt ignorerer 100% Anonymous poster hash: f612a...958
Gjest Geit Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Nei, her vil jeg foreslå å være tydelig, og slutte med hinting. Det er slemmere å lyve. En konfrontasjon hvor man avviser noen ordrett er aldri direkte hyggelig, jeg ser jo den, men det er tusen ganger bedre enn å drive med unnskyldninger og hinting, som disse mennene attpåtil åpenbart ikke tolker som den avvisningen du vil gi uttrykk for. Si på en hyggelig, men direkte måte at du ikke er interessert i noe. Da slipper de å oppleve at du er vag og "uærlig", og du slipper å måtte finne på nye hint og unnskyldninger hele tiden. 1
Ulveedderkopp Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Jeg hadde sagt det som det var fra starten.
Gjest Aella Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Neste gang de spør om dere skal finne på noe, si at du skal på date. Den funker hver gang. 3
Cuntzilla Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 (endret) Kjedelig når folk ikke tar hint, men da må man bare være direkte. Det er nesten mer slemt å komme med unnskyldninger som at man har andre avtaler, da sier man jo ikke at man ikke har lyst, bare at man ikke har tid. Altså at det kunne vært aktuelt om man ikke skulle jobbe den kvelden. Når du i tillegg sikkert er vennlig og hyggelig så kan det bli veldig mixed signals for en stakkar som nører et håp om at du en dag vil bli med på date, og som ikke klarer å ta et hint om det slår han i trynet. Så da er det snilleste å være direkte, er et hav at ting du kan skylde på som ikke er så slemt sagt, men heller ikke levner noen tvil om at du ikke er interessert. Si at det ikke er nok kjemi, du har en greie med en annen, du er ikke ute etter et forhold, du ønsker ikke å ødelegge vennskapet eller lignende velbrukte avvisninger. Endret 9. november 2014 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #10 Skrevet 9. november 2014 Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Det er ikke slemt å si "du er ikke min type". Jeg tror du blander med "du er ikke min type fordi jeg liker attraktive menn som ikke ligner en klump med skrekkgugge som har ansamlet seg i avløpsrøret så vannet ikke lenger tappes ut av oppvaskkummen på en tilfredsstillende måte." Anonymous poster hash: 13aa6...e51 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2014 #11 Skrevet 9. november 2014 Si bare nei istedenfor å komme med unnskyldninger.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #12 Skrevet 9. november 2014 Dette burde du informert om når de ga uttrykk for at de ønsket mer enn vennskap fra deg. Anonymous poster hash: f612a...958 De har bare spurt om jeg vil treffe dem. De sier ikke at det er fordi de er interessert i meg. Det er jo noe jeg skjønner selv. Synes det er litt teit å si til dem at jeg ikke er interessert, for da kommer dem vel garantert til å si noe ala ´´Kan du ikke møte en venn? Trenger jo ikke bli kjærester, haha!`` ts Anonymous poster hash: b70ae...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #13 Skrevet 9. november 2014 De har bare spurt om jeg vil treffe dem. De sier ikke at det er fordi de er interessert i meg. Det er jo noe jeg skjønner selv. Synes det er litt teit å si til dem at jeg ikke er interessert, for da kommer dem vel garantert til å si noe ala ´´Kan du ikke møte en venn? Trenger jo ikke bli kjærester, haha!`` ts Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Jeg forstår. Uansett er det best å si det rett ut til dem, ettersom du skjønner at de er interessert i deg. Du skrev: "Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger." Si heller til dem at du ikke vil Anonymous poster hash: f612a...958
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Heisann! Jeg har ett par bekjente menn som har blitt veldig på at de gjerne vil treffe meg på tomannshånd, og finne på noe en dag. Jeg er ikke interessert i noe mer enn vennskap fra noen av disse, og har avvist hver forespørsel med at jeg er opptatt, må jobbe, er syk, må ditt og datt, men de tar ikke hintet. Etter jeg har sagt jeg ikke kan, så kommer det ofte meldinger som ´´du har vel én time fri en dag, så kan vi bare gå en liten tur eller noe? Se en film?`` og så må jeg fortsette med unnskyldninger. Jeg prøver å svare de kort, og gir minst mulig forhåpninger. Noen ganger unngår jeg å svare de på lang tid, for at de skal skjønne at jeg ikke er så keen men til ingen nytte. Jeg vil jo ikke være slem å si at ´´du er ikke min type overhodet`` liksom. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Prinsessesyndromet. Venter på Matt Bomer krysset med Bruce Wayne archetypen? Anonymous poster hash: 631eb...913
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. november 2014 #15 Skrevet 9. november 2014 Prinsessesyndromet. Venter på Matt Bomer krysset med Bruce Wayne archetypen? Anonymous poster hash: 631eb...913 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha, jeg venter på en mann med utenomjordiske muskler som kommer ridende på en rosa enhjørning. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #16 Skrevet 9. november 2014 Til TS: Evt si til mennene at du har en mann i livet ditt og at du ikke ønsker å gå på tur/kino o.l. med dem Anonymous poster hash: f612a...958
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #17 Skrevet 9. november 2014 Til TS: Evt si til mennene at du har en mann i livet ditt og at du ikke ønsker å gå på tur/kino o.l. med dem Anonymous poster hash: f612a...958 Ps Bare de ikke tolker det som om hvis det ikke hadde vært for den mannen i livet ditt, så hadde du ønsket å date dem, og kanskje de deretter blir gående og vente på at du evt blir ledig.... Det beste er nok, å si klart fra om at du ikke er interessert i å gå på kino, tur o.l. med dem. Anonymous poster hash: f612a...958
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #18 Skrevet 9. november 2014 Nei, noe så stygt vil jeg ikke ha, jeg venter på en mann med utenomjordiske muskler som kommer ridende på en rosa enhjørning. Det verste er vel at du venter på en mellomting? Anonymous poster hash: 631eb...913
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Til TS: Evt si til mennene at du har en mann i livet ditt og at du ikke ønsker å gå på tur/kino o.l. med dem Anonymous poster hash: f612a...958 De vet jeg er singel.. Anonymous poster hash: b70ae...fa3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 De vet jeg er singel.. Anonymous poster hash: b70ae...fa3 Så si nei da. Slutt å kompliser ting. Vil du ha de som venner som du kan ha på "hoffet" ditt? Anonymous poster hash: 631eb...913 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå