Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning rundt 13 oktober, og fikk mens 3/4 dager for tidlig etter denne el. Rakk også å ta en graviditetstest før dette, den var blendahvit.

Men mensen kom, og varte i 5 dager, normal mengde pg alt, selv om det var tidlig ute.

Nå begynte jeg å teste etter el igjen igår, og eltesten var ekstremt positiv. Testet på nytt idag, og da den var like positiv, valgte jeg å ta en graviditetstest også. Da på utvanna kveldsurin. Teststreken var like sterk som kontrollstreken, så må ha klaffet i oktober likevel, men hadde jo "mensen"

Om det var en spontanabort, ville teststreken vært så sterk når jeg ikke hadde strek i det hele tatt dagen før jeg startet å blø?? Er så forvirret nå...

Anonymous poster hash: e62d0...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt være gravid. Noen har en blødning rundt den tiden de venter mensen. Gå til legen og få målt HCG i blod.

Anonymous poster hash: 9701c...218

Skrevet

Her er eltesten og gtesten forresten. Begge på kveldsurin.

post-37809-0-05044700-1415496060_thumb.j

Skrevet

Og det er 11 dager siden jeg sluttet å blø.

Skrevet

Kanskje du mistet et av flere fostre? Du er jo åpenbart gravid. Gratulerer! 😃

Anonymous poster hash: 063b4...dcd

Skrevet

Du er gravid. Gratulerer. Bare å dra til legen å måle :) Noen har blødninger selv om de har gravid.

Skrevet

Håper dere har rett. Er sikkert en naturlig forklaring på den blødningen, selv om det skremmer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...