Kame Skrevet 26. juni 2002 #1 Skrevet 26. juni 2002 Det første bildet har kommet - vi har vært gift i en snau halvtime. :D http://www.eurofoto.no/fotoalbum.php?aid=6..._language=nn_NO Dagen var helt utrolig flott, og vi lar enda inntrykkene synke - snakker litt om dagen hver kveld før vi sovner - veldig koselig. Bortsett fra at jeg vel satte ny rekord i sprint opp kirkegangen, og at jeg vel følte at jeg ikke fikk snakket nok med alle, var dagen helt uten problemer for vår del. Visst glemte man småtterier som å opplyse om småting, og peanøttene ble igjen inne på kjøkkenet, men dette er ikke ting vi tenker over i det hele tatt. Maten, talene, vennene og familiene var strålende - alle sa det var et kjempefint bryllup og alle var veldig flink til å snakke med hverandre - både kjente og ukjente. Vi er enda overveldet over gavebordet - og kan nesten åpne vår egen TilBords-butikk! Bryllupsnatten var en gave fra søskene mine, en suite på et av byens hoteller - vi kom dit slitne og trøtte, men nydelig morgensol, champagne, jordbær, tente lys og frisk frukt gjorde oss godt. Og, la ingen fortelle deg at bryllupsnatten er oppskrytt! :blunke: Bare det å våkne på et hotell, og ikke kunne gjøre annet enn å ta vare på deg selv og din kjære mer enn veier opp for det det koster! Alt i alt - en ubeskrivelig flott dag - gled dere allesammen! Klem fra fru Kame
Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg Skrevet 26. juni 2002 #2 Skrevet 26. juni 2002 Så utrolig flott du var! Og gratulerer så masse! Og så et lite spørsmål... Hadde du en liknende kjole som den Niso hadde? Synes den liknet litt skjønner du.
Rose Skrevet 26. juni 2002 #3 Skrevet 26. juni 2002 Gratulerer så mye, og takk for at du lar oss få en titt! Håper du får lagt ut flere bilder senere så vi får sett deg bedre : )
Kame Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2002 Tusen takk for skryt ! :D Augustbrud: Jeg vet ikke hvilken kjole Niso hadde jeg! Prøvde å søke litt, og fant bilde av den som hun mener lignet hennes, men isåfall er kjolene ganske så forskjellige. Dette er nemlig min kjole på en modell: http://www.bonny.com/gowns.php?id=200&glin...e=12&featured=N Jeg gleder meg skrekkelig til jeg får sett resten av bildene fra dagen vår, er utrolig spent - spesielt på fotografbildene! Noen som vet hvor lang tid det tar før man får albumet fra fotografen?
diddi Skrevet 26. juni 2002 #6 Skrevet 26. juni 2002 Jeg må bare få sagt at kjolen til forloveren din var kjempefin. Hvor i all verden får men tak i noe slikt? Det er vel ikke noe man "har hengende i skapet"???
'Lilly' Skrevet 26. juni 2002 #7 Skrevet 26. juni 2002 Så flotte dere var!!!! Spørsmål til deg, for jeg syntes kjolen din var kjempefin. Noe i likhet med den jeg skal ha, som jeg har tegnet selv. Hvor har du fått tak i kjolen? og... ...har du et mer detaljert bilde av kjolen? Klem fra lilleBRURA
snowkid Skrevet 26. juni 2002 #8 Skrevet 26. juni 2002 Gratulerer så mye! Kempefine var dere!!!!! Hørtes ut som om dere hadde en strålende dag som ble avsluttet på beste måte, så snille søsken dere har som pleier dere så flott. 8) Er det lov å spørre om hva slags blomster du hadde i buketten? Har enda ikke funnet ut hvordan jeg vil ha buketten og din så veldig fin ut
Anki1971 Skrevet 26. juni 2002 #9 Skrevet 26. juni 2002 Så fine dere var :D Kjolen minner litt om Niso sin, spesielt med de ermene på kjolen. Men allikevel er de ganske forskjellige syns jeg. Men absolutt nydelige begge to Jeg hadde også kjole med chiffon som var "delt" foran, men med korte ermer på kjolen min.
'Lilly' Skrevet 26. juni 2002 #10 Skrevet 26. juni 2002 Ops!!! Jeg så visst ikke at du hadde lagt ut et mer detaljert bilde av kjolen jeg. Jeg bare så på det første bildet og skrev et svar med en gang. Den er i hvert fall helt nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg Skrevet 27. juni 2002 #11 Skrevet 27. juni 2002 Takk for svar Kame. Synes kjolen din bare minnet litt om Niso sin nemlig, men det er nok p.g.a. chiffonen. Men kjolen din var utrolig nydelig, all ære for den!
Kame Skrevet 27. juni 2002 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2002 Diddi: Kjolen hennes er to-delt - et skjørt fra Popin, og en kortsettaktig topp fra Vero Moda, tror jeg? Ikke spesielt dyrt heller. Sjalet kan kjøpes til skjørtet - har sett det i både blått og beige. ewr: Jeg hadde en ganske så klassisk bukett med kremgule og champagnefargede roser i, litt brudeslør og ekstra grønt, og eføy som henger nedover. Jeg hadde ikke peiling på hvordan jeg skulle ha buketten min når jeg var hos floristen, så jeg hørte på henne ang. form, og valgte så fargene selv. Var kjempefornøyd! Tror heller ikke den er så skrekkelig dyr, jeg endte opp med å betale 2.200,- for buketten, 3 crosager, 2 mini-crosager (til nevøer av meg) og 3 små brudepikebuketter + ekstra pynt til håret (hadde i to roseknopper og litt brudeslør). lilleBRURA: Kjolen bestilte jeg over eBay (noe som garantert imponerer gjestene når man forteller dem det!), og fikk den tilpasset av lokale syersker. Med tilpassing kom den på knapt 5000,- Og det er kjempegøy å ha en kjole ingen har sett før! Igjen allesammen - tusen takk for nydelige komplimenter - jeg kan love dere at dere vil både stråle og sveve på dagen, for det hagler med komplimenter!
Gjest *Perser* Skrevet 27. juni 2002 #13 Skrevet 27. juni 2002 SÅÅÅ NYDELIGE DERE VAR:) UTROLIG HVORDAN MAN STRÅLER SÅ MYE DEN DAGEN lykke til som man og fru klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå