Gå til innhold

The fault in our stars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik så jeg ut når jeg så "the fault in our stars" :grine::grine::grine:

Jeg har ALDRI grått så mye under en film. Jeg sparket i sofaen, snøt meg på x antall papir, måtte fjernen sminken.. jeg hylte!!!

Mannen ble helt sjokkert, og spurte om det var noe alvorlig som hadde skjedd. Fy søren for en trist film!! Er det noen andre som har sett denne, og virkelig latt følelsene ta overhånd? :klo:

Anonymous poster hash: 10cb4...4f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble mye tårer når jeg også så den! Var på kino så prøvde å holde litt tilbake, men det var jammen ta ikke lett!

Synes filmen var veldig bra og rørende :)

Anonymous poster hash: bdacd...7cf

Skrevet

Har ikke sett the notebook, men har hørt at den skal være bra.

Her sprutet tårene. Har aldri opplevd noe lignende, men denne traff. Trodde det var fælt når jeg som ung så Titanic, og gråt da...men dette. Herregud.

Skrevet

Gråt som en foss :trist: Har sett den fler ganger og gråt faktisk mer andre gangen... Leste boka også, da ble jeg deprimert i flere dager etterpå. Snakk om rørende historie!

Skrevet

Gråt som en foss :trist: Har sett den fler ganger og gråt faktisk mer andre gangen... Leste boka også, da ble jeg deprimert i flere dager etterpå. Snakk om rørende historie!

Åh herregud!! Ja, en foss beskriver meg også!! Mannen tror jo sikkert nå at det er noe galt med meg og mine tårekanaler..hehehehe. Lever meg jo sånn inn i disse filmene.. :murvegg:

Skrevet

Jeg gråt som en drittunge av boka. Filmen så jeg på kino med en motvillig kjæreste. Kinosalen var full av hikstende jenter, og jeg kunne føle at han bokstavlig talt døde i setet ved siden av meg. Så der var jeg mer opptatt av å veksle mellom trangen til å gråte av filmen og le høyt av kjæresten.:ler:

Skrevet

Har ikke sett filmen, men gråt som en foss da jeg leste boka.....

Herlighet, snørr og tårekrana på vidt gap!

Datteren min (som jeg lånte boka av) sa at boka er verre grineopplegg en filmen..(hun har både lest boka og sett filmen).

Skrevet

Har ikke sett filmen, men gråt som en foss da jeg leste boka.....

Herlighet, snørr og tårekrana på vidt gap!

Datteren min (som jeg lånte boka av) sa at boka er verre grineopplegg en filmen..(hun har både lest boka og sett filmen).

Boka er desidert verst for tårekanalene, ja. Jeg har ikke tuta så fælt av ei bok siden jeg var 13, leste LotR for første gang, og kom til den delen hvor Gandalf styrter "i døden".

• Liker 1
Skrevet (endret)

Både mannen og jeg grein. Hele kinosalen grein. Jeg hørte noen hulka skikkelig også. Det er den tristeste filmen jeg har sett på veldig veldig lenge.

Endret av Nepenthe
Skrevet

Boka er desidert verst for tårekanalene, ja. Jeg har ikke tuta så fælt av ei bok siden jeg var 13, leste LotR for første gang, og kom til den delen hvor Gandalf styrter "i døden".

Huff ja... Tror ikke jeg har hulket av ei bok som dette siden jeg leste boken "Fint at ikke alle er like" av Aase Foss Abrahamsen (handler om ei jente fra Korea som blir adoptert til Norge, og den beskrivelsen av da den biologiske moren desperat velger å legge fra seg barnet utenfor ei kirke og i fortvilelsen må etterlate henne der. Jeg var nybakt mor til nr 2 da jeg skulle lese den høyt for storesøster. Gråt så innmari at storesøster ble bekymret).

(eller, jeg grein så tårene rant av Idas Dans)

Skrevet

Huff ja... Tror ikke jeg har hulket av ei bok som dette siden jeg leste boken "Fint at ikke alle er like" av Aase Foss Abrahamsen (handler om ei jente fra Korea som blir adoptert til Norge, og den beskrivelsen av da den biologiske moren desperat velger å legge fra seg barnet utenfor ei kirke og i fortvilelsen må etterlate henne der. Jeg var nybakt mor til nr 2 da jeg skulle lese den høyt for storesøster. Gråt så innmari at storesøster ble bekymret).

(eller, jeg grein så tårene rant av Idas Dans)

Bøker kan være traumatiske greier.:ler:

Jeg synes disse oppsummerer TFIOS godt.;)

• Liker 1
Skrevet

Mm jeg gråt veldig av boka, men ikke av filmen. Skal litt mer til før jeg gråter på kino...+ at det var en del ting med filmen som irriterte meg litt og gjorde at jeg ikke ble like trist:P Var et par scener da som var litt klump i halsen (feks den liksombegravelsen), det innrømmer jeg.

Anbefaler Looking for Alaska av samme forfatter for de som liker triste bøker.

Skrevet

Jeg gråter helt sinnsykt av boka. Satt å leste den på flyet, og de rundt meg må ha trodd at det hadde klikka for meg.

Filmen ødela meg veldig mye. Hele kinosalen var et stort hulk, haha!

Papertowns skal bli film også, for de som har lest de andre bøkene :-)

Skrevet

Mm jeg gråt veldig av boka, men ikke av filmen. Skal litt mer til før jeg gråter på kino...+ at det var en del ting med filmen som irriterte meg litt og gjorde at jeg ikke ble like trist:P Var et par scener da som var litt klump i halsen (feks den liksombegravelsen), det innrømmer jeg.

Anbefaler Looking for Alaska av samme forfatter for de som liker triste bøker.

Looking for Alaska er kjempebra! Tror den boka er min John Green-favoritt :)

Skrevet

Har sett den, og syntes den var trist, men gråt ikke. Leste boken først, så likte ikke filmen såå godt. Boken gråt jeg av.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg blei kalt kald av ei venninne for eg ikkje grein av den :P

Skrevet (endret)

Jeg gråt så hysterisk at jeg måtte holde pusten for å holde tilbake den verste hulkingen og hylingen...begge gangene jeg så filmen. For meg var det verste øyeblikket fra hun holdt talen, til hun fikk vite at Augustus var død når moren kom inn på soverommet, spesielt sistnevnte.

Så den med moren min i går kveld, ville vite hva hun syntes når den var ferdig og det ble en lang stillhet før hun hulket frem "Hva faen slags film er det her?? Jeg har aldri sett noe så grusomt før....herregud så trist." Hun likte den altså, men som den oversensitive og følsomme kvinnen hun er, som selv gråter over triste ting på nyhetene, var hun et nervevrak av tårer og snørrete nese fra start til slutt. Haha.

Endret av Kassiopeia
Skrevet

Må se til å få sett denne filmen nå snart. If I stay skal visst også være en sånn trist film :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...