Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2014 #801 Del Skrevet 10. desember 2014 Koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #802 Del Skrevet 10. desember 2014 Da blir det "det er komplisert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2014 #803 Del Skrevet 10. desember 2014 Evt..."det er ikke deg det er noe galt med...det er KG"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 10. desember 2014 #804 Del Skrevet 10. desember 2014 Vel, her skal det feires bursdag idag så Peanøtten blir borte herfra. Er for øvrig veldig glad for å være "sammen" med alle dere fine, flotte menneskene her inne. Makes me feel special, yay! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2014 #805 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er en litt merkelig skikk det der med å skulle trekke pusten og blåse ut alle lysene på kaka som alle skal spise av. Veldig mange spyttsekreter og bassilusker som følger med ned på kremen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #806 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er en litt merkelig skikk det der med å skulle trekke pusten og blåse ut alle lysene på kaka som alle skal spise av. Veldig mange spyttsekreter og bassilusker som følger med ned på kremen... Det går helt greit så lenge det er en lekker ung kvinne som slevjer, og ikke en drittunge eller et gammelt skrukkskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 10. desember 2014 #807 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er en litt merkelig skikk det der med å skulle trekke pusten og blåse ut alle lysene på kaka som alle skal spise av. Veldig mange spyttsekreter og bassilusker som følger med ned på kremen... Velger å ikke tenke på akkurat den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. desember 2014 #808 Del Skrevet 11. desember 2014 Det er en litt merkelig skikk det der med å skulle trekke pusten og blåse ut alle lysene på kaka som alle skal spise av. Veldig mange spyttsekreter og bassilusker som følger med ned på kremen... Det har jeg aldri tenkt over, æsj asså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. desember 2014 #809 Del Skrevet 11. desember 2014 Nei, "sammen" med, som når man er sammen med venner. Min dag idag ja. ^^, Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 11. desember 2014 #810 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg gleder meg så fælt til å spille Zelda i morgen at jeg ikke får sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2014 #811 Del Skrevet 11. desember 2014 Det går helt greit så lenge det er en lekker ung kvinne som slevjer, og ikke en drittunge eller et gammelt skrukkskinn. Det du nok ikke tenker på, er at bak hver lekre unge kvinnes fasade...bor ei gammal skrukkete ei som for hver dag som går kommer litt mere frem i lyset... En dag kommer hun og tar deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #812 Del Skrevet 11. desember 2014 Det du nok ikke tenker på, er at bak hver lekre unge kvinnes fasade...bor ei gammal skrukkete ei som for hver dag som går kommer litt mere frem i lyset... En dag kommer hun og tar deg! Det er helt i orden når hun kommer listende på en bakfra. Det er sjokkeffekten en er ukomfortabel med. Greit å starte med et greit utgangspunkt, for siden å fråtse i felles forfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 11. desember 2014 #813 Del Skrevet 11. desember 2014 Blabedi Bladeda Bla bla bla blalabla... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. desember 2014 #814 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg gleder meg så fælt til å spille Zelda i morgen at jeg ikke får sove Hvilket zelda spill? Jeg gleder meg sykt til det nye kommer, ser helt utrolig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 11. desember 2014 #815 Del Skrevet 11. desember 2014 ...så hvis det kommer en hunk bort til deg og vil sjekke deg opp og danse, så sier du at: "Neitakk, jeg er opptatt med alle de hyggelige menneskene på KG - alle sammen!" Mhm! Jeg skal begynne å gjøre det her etter.. I alle fall etter helgens erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. desember 2014 #816 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg ser på Prison Break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 11. desember 2014 #817 Del Skrevet 11. desember 2014 Wentworth Miller ❤ Jeg ser på Prison Break Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. desember 2014 #818 Del Skrevet 11. desember 2014 Wentworth Miller ❤ Eye candy I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 11. desember 2014 #819 Del Skrevet 11. desember 2014 Cam Gigandet, Kyle Pryor og Channing Tatum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 11. desember 2014 #820 Del Skrevet 11. desember 2014 mhm!! Men ser du på prison break nå for første gang :o Liker den serien! Eye candy I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå