AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Har et par helt nye høye Viking støvler, sånne med snøring. De sitter fint over legg og alt det der, men nede rundt ankelen så er det akkurat som om de "krøller seg" eller "bulker seg" - og gjør at gummien gnager inn i ankelpartiet, noe som gjør vondt. Jeg vet ikke hva dette kommer av eller hva jeg kan gjøre, det er som om det er for mye gummi eller at det er for "bredt" rundt ankelen liksom. Noen råd ifht dette? er det rett og slett bare feil passform? uff, veldig kjipt, merket ikke dette da jeg fikk dem (gave) og nå er det for sent å bytte.... What to do? Anonymous poster hash: c4b77...892
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Har et par helt nye høye Viking støvler, sånne med snøring. De sitter fint over legg og alt det der, men nede rundt ankelen så er det akkurat som om de "krøller seg" eller "bulker seg" - og gjør at gummien gnager inn i ankelpartiet, noe som gjør vondt. Jeg vet ikke hva dette kommer av eller hva jeg kan gjøre, det er som om det er for mye gummi eller at det er for "bredt" rundt ankelen liksom. Noen råd ifht dette? er det rett og slett bare feil passform? uff, veldig kjipt, merket ikke dette da jeg fikk dem (gave) og nå er det for sent å bytte.... What to do? Anonymous poster hash: c4b77...892 Hjelper der med tykke ullsokker nedi støvlene (gjerne flere par om du har plass), eller evt innleggsåle for å fylle ut Anonymous poster hash: 688bf...379
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Har et par helt nye høye Viking støvler, sånne med snøring. De sitter fint over legg og alt det der, men nede rundt ankelen så er det akkurat som om de "krøller seg" eller "bulker seg" - og gjør at gummien gnager inn i ankelpartiet, noe som gjør vondt. Jeg vet ikke hva dette kommer av eller hva jeg kan gjøre, det er som om det er for mye gummi eller at det er for "bredt" rundt ankelen liksom. Noen råd ifht dette? er det rett og slett bare feil passform? uff, veldig kjipt, merket ikke dette da jeg fikk dem (gave) og nå er det for sent å bytte.... What to do? Anonymous poster hash: c4b77...892 Evt hør med butikken som de er kjøpt i. Evt kan det være produksjonsfeil, for slik skal støvler ikke være. Er de brukt ute? Anonymous poster hash: 688bf...379
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Tusen takk for svar. Hjelper ikke med raggsokker nedi, har prøvd og det blir bare klumpete og gjør desto mer vondt Får evt høre med butikken....sukk....er vel ikke noe en skomaker kan gjøre heller...? Anonymous poster hash: c4b77...892
Gjest boltiten Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Kan du gå ned en størrelse? Har du hard hud på ankelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå