AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Kan jeg se om noen har likt meg? Hvor ser jeg om jeg har fått meldinger? Anonymous poster hash: be1cf...daf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Kan jeg se om noen har likt meg? Hvor ser jeg om jeg har fått meldinger? Anonymous poster hash: be1cf...daf Hva med å prøve seg frem i to sekunder før du begynner å spørre? Det er kanskje verdens enkleste app å forstå- Anonymous poster hash: 11a19...483 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Trykk på chatsymbolet øverst til høyre etter at du har logget deg inn, der finner du matcher og evt meldinger.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Trykk på chatsymbolet øverst til høyre etter at du har logget deg inn, der finner du matcher og evt meldinger. Matcher? Det er altså folk som har likt meg, som jeg har likt? Spør her ettersom jeg er sikker på at jeg har lest flere steder at folk har brukt Tinder, men at det bare er feil folk som liker meg osv osv osv liksom. Jeg har brukt appen en stund allerede. Anonymous poster hash: be1cf...daf
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Matcher? Det er altså folk som har likt meg, som jeg har likt? Spør her ettersom jeg er sikker på at jeg har lest flere steder at folk har brukt Tinder, men at det bare er feil folk som liker meg osv osv osv liksom. Jeg har brukt appen en stund allerede.Anonymous poster hash: be1cf...daf Du får en match dersom dere begge har likt hverandre. Dersom noen liker deg og du ikke har likt dem får du ikke vite om det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Du får en match dersom dere begge har likt hverandre. Dersom noen liker deg og du ikke har likt dem får du ikke vite om det. Så kjedelig da! Men ok, takk. :D Anonymous poster hash: be1cf...daf
Gjest rådyr Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Så kjedelig da! Men ok, takk. :D Anonymous poster hash: be1cf...daf Om du liker alle finner du jo ut hvem som liker deg. Om det er noe mål...
Fame Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Hva med å prøve seg frem i to sekunder før du begynner å spørre? Det er kanskje verdens enkleste app å forstå-Anonymous poster hash: 11a19...483 Unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå