Gå til innhold

noen som har tatoveringer både på nakken og ankelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var vondest? Jeg har en tatovering på nakken og vil ha en på ankelen uansett. Men ser for meg at om det er ganske vondt på ankelen så er det vanskelig å holde benet i ro, eller er det ikke så vanskelig? :)

Anonymous poster hash: e2444...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var vondere enn nakken (kjente den jo nesten ikke), men det er helt overkommelig. Går fint å holde foten i ro.

Skrevet

Jeg har ikke på akkurat DE plassene. Men omtrent på alle andre plasser på kroppen. Det gjør selvfølgelig vondt uansett hvor dutar, kommer ann på smerteterskelen din. Og du vil nok fint klare å holde kroppen i ro så det trenger du ikke å bekymre deg for.

Anonymous poster hash: b78c7...2a2

Gjest Fargerik
Skrevet

Eg har ein på ankel og ein øverst på ryggtavla (ikkje akkurat i nakken).

Den på ankelen var såklart litt vondt, men den var ingenting i mot smerten eg kjente på når eg tok den på ryggen. Å holde foten i ro... vel, eg holdt foten i ro, men det kjennes ut som om eg rykket i foten nesten konstant de første minutten, muskelen i leggen "dirret". Men det gikk fint. Tatovøren har nok vært borti den slags før, vil eg tru.

Skrevet

Jeg syntes at på selve ryggraden var det veldig vondt men ellers i nakken var det ikke ille. Takk for svar!

Anonymous poster hash: e2444...514

Skrevet

Ifølge venninnen min som har begge steder, var ankelen vondest, men ingen var spesielt ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...