Gjest Valhalla Skrevet 21. juli 2004 #21 Skrevet 21. juli 2004 Jo da Poirot,men har du gjort disse tingene? Hvis ikke legger jeg mer vekt på hennes innlegg enn dine
Gjest Poirot Skrevet 21. juli 2004 #22 Skrevet 21. juli 2004 Jo da Poirot' date='men har du gjort disse tingene? Hvis ikke legger jeg mer vekt på hennes innlegg enn dine[/quote'] Har det engenltig noe å si? På internett kan jo hvem som helst si at de driver med hva som helst, også Fiona. Jeg har nevnt korrekte faktakunnskaper jeg sitter inne med, Fiona sier bare "jeg vet bedre for jeg jobber med dette", uten å nevne hva jeg evt sier er feil. Ikke særlig god argumenatsjon, spør du meg. Tro på hvem du vil, for meg er det likegyldig. Det jeg vet, er imidlertid at Fiona ikke er alene her i landet om å jobbe med dette temaet.
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 22. juli 2004 #23 Skrevet 22. juli 2004 Stakkars Poirot, taklet ikke helt dette her. Jeg sa ingen av de tingene du nå legger i munnen på meg, og jeg SA til og med at jeg prøver å få fokus bort fra min kunnskap om det - for det var ikke poenget med mitt innlegg, det var et følelseutbrudd pga artikkelen og liknende saker som jeg som menneske blir provosert av. Hvis du er en av de umodne som må ha bevis for at andres påstander er sanne (jeg er sterkere enn deg! Nehei, det er du ikke, skal vi slåss?) så er det sannelig ditt problem. Når jeg ikke sier mer om jobben min, er det fordi jeg har en ganske omfattende taushetsplikt om mye av det som skjer, å begynne å forklare blir uetisk for meg akkurat i denne settingen - særlig siden, jeg gjentar, det var heller ikke poenget i denne tråden... VIREKLIG ikke meningen å såre noens i overkant sårbare ego.
Gjest Poirot Skrevet 22. juli 2004 #24 Skrevet 22. juli 2004 Skjønner da godt at du ikke vil gå i detalj om jobben, men når du bruker den som argument uten å fortelle om hvordan virkeligheten er (ingen har SÅ streng taushetsplikt at man ikke kan fortelle om generell regelhåndheving...), må du regne med at andre også argumenterer med bruk av sine erfaringer på feltet, spesielt når disse går imot det du sier. Hva venter du at jeg skal gjøre når du sier ting som er feil/svært unyansert, og jeg vet det er annerledes? La det bli? Har ikke noe med ego eller hvem som er sterkest å gjøre. Har med argumnetering å gjøre.
Gjest TomKrus Skrevet 22. juli 2004 #25 Skrevet 22. juli 2004 Ehh Fiona, hvem er det som ikke takler debatten her? Synes nå Poirot har håndtert denne tråden ganske så saklig.
Gjest *Fiona* Skrevet 22. juli 2004 #26 Skrevet 22. juli 2004 Og det kan du jo få mene hva du vil om, hvis du mener debatten dreier seg om Poirots meninger. Jeg takler fint den debatten som dreier seg om saken jeg skrev inn om. Det var utelukkende en utblåsning, basert på et øyeblikks innskytelse og overhodet ikke jobbrelatert, og i begynnelsen kom det mye interessante innspill, og så kommer noen som ikke var fullt så interessant og så diskuterer vi plutselig at jeg ikke kan si hva jeg jobber om for da tråkker jeg noen på tærne. Skal vi bare drite i hva jeg jobber med, og holde oss til saken, får jeg lyst til å si da, men det kan jeg vel ikke, for da takler jeg ikke debatten Det hender jeg tror KG er utløp for mye PMS. Gjelder selvsagt ikke deg Tommern
Gjest TomKrus Skrevet 22. juli 2004 #27 Skrevet 22. juli 2004 Det hender jeg tror KG er utløp for mye PMS. Gjelder selvsagt ikke deg Tommern Så det er pms'en som får deg til å henge deg opp i jobben din?
Gjest *Fiona* Skrevet 22. juli 2004 #28 Skrevet 22. juli 2004 Ja, erru gæærn. Når jeg behandler saker, er utfallet bestemt av hvor jeg er hen i syklusen. Det er derfor jeg vet litt om dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå