AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Jeg har datet en mann ganske lenge nå. I flere måneder. I starten var det ganske voldsomt. Vi gikk rundt i byen, og leiet hånden til hveandre, kysset , og vi snakket om alt mulig. Etter at tiden har gått så har det blitt slik at vi møtes fortsatt, men det er ikke så fysisk mellom oss nå som i starten. Vi leier ikke lenger. Jeg prøvde å ta tak i hånden hans, men da måtte han se på mobilen, og det virket ut til at han ville vri seg unna. Hvis vi går på kino, sitter vi ved siden av hveandre men jeg tør ikke å ta kontakt til å leie hånden hans for jeg er redd for avslag siden han virket til å vri seg unna. I går så gikk vi en tur, og da vi hadde gått en lang tur, så sa han at han var trøtt og måtte hjem til seg. Jeg trodde at dette var et avslag, siden det var helg. Hvorfor ikke spørre om vi skulle overnatte hos en av oss, tenkte jeg. Han tok intiativ og ga meg et langt kyss og sa at vi kan møtes søndag, og så sa han hadet. Vi har møtt hveandre ganske ofte i det siste. Når vi er alene er det ganske intenst fysisk, men det er noe som gjør at jeg føler meg så fryktelig usikker på hva han føler for meg. Hva ville dere gjort? Gitt han opp, eller fortsette og håpe? Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Siden du sier "overnatting" regner jeg med at dere har sex? Hvor lenge har dere hatt det? Anonymous poster hash: ebde1...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Siden du sier "overnatting" regner jeg med at dere har sex? Hvor lenge har dere hatt det? Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Vi har hatt sex helt siden juli. Vi traff hveandre i juli også. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Har sagt til han at dersom han ikke er interessert så får han si det. Men han har sagt at han er interessert hele veien. Jeg forstår veldig lite av dette. Kan han uansett være interessert selv om han oppfører seg sånn? Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Vi har hatt sex helt siden juli. Vi traff hveandre i juli også. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Har sagt til han at dersom han ikke er interessert så får han si det. Men han har sagt at han er interessert hele veien. Jeg forstår veldig lite av dette. Kan han uansett være interessert selv om han oppfører seg sånn? Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Dersom dere har truffet hverandre og hatt sex såpass lenge er dere uansett overdue for å ha samtalen om hvor dette går hen og om dere er eksklusive. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Dersom dere har truffet hverandre og hatt sex såpass lenge er dere uansett overdue for å ha samtalen om hvor dette går hen og om dere er eksklusive. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Det er sant. Men jeg er så usikker pga hans oppførsel. Føler at han oppfører seg på en måte som bare gjøre meg sinnsykt usikker. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Det er sant. Men jeg er så usikker pga hans oppførsel. Føler at han oppfører seg på en måte som bare gjøre meg sinnsykt usikker. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Fordi dere skulle snakket om hvor det hele går hen for lenge siden. Og det at du er redd for hvor dere står er jo et tegn på at ting ikke er som de skal... Snakk med ham. Anonymous poster hash: ebde1...ea6
Gjest tomasjj Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Du må nok bite i det sure eplet og ha samtalen. Kanskje dere begge har blitt usikre?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Fordi dere skulle snakket om hvor det hele går hen for lenge siden. Og det at du er redd for hvor dere står er jo et tegn på at ting ikke er som de skal... Snakk med ham. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Men er det mitt ansvar for at vi ikke har snakket om hvor vi står? Er det kvinnen som alltid bør gjøre det? Jeg forstår ikke hvorfor ikke han kan gjøre det. Kanskje det som oftest er kvinnen som spør om man skal være par? Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Men er det mitt ansvar for at vi ikke har snakket om hvor vi står? Er det kvinnen som alltid bør gjøre det? Jeg forstår ikke hvorfor ikke han kan gjøre det. Kanskje det som oftest er kvinnen som spør om man skal være par? Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Det er ditt ansvar når det er du som lurer og bryr deg mer enn ham. Det er ikke "kvinnens" ansvar generelt men når dette kommer opp er det som regel fordi kvinnen er mer opptatt av at det skal materialisere seg enn han er, og det faller derfor på hennes skuldre. Menn går som regel ikke inn i forpliktelser som ikke er krevet av dem. Han får i pose og sekk nå og kan fortsatt treffe andre kvinner om han vil, og er nok glad i tingene som de er. Anonymous poster hash: ebde1...ea6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Du må nok bite i det sure eplet og ha samtalen. Kanskje dere begge har blitt usikre? Han sier ja til alt jeg sier omtrent. Så jeg føler jo at han er interessert på en måte. Men jeg ønsker at han skal føle at jeg er den helt spesielle. Jeg får prøve å forføre han fullstendig på neste møte . Også får jeg si ting som får han til å forstå. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Men jeg er litt forsiktig for jeg har blitt så skuffet og såret før. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Han sier ja til alt jeg sier omtrent. Så jeg føler jo at han er interessert på en måte. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Hva mener du med "sier ja"? Du tar initiativ til å treffes hele tiden, eller forslag til ting dere skal? Anonymous poster hash: ebde1...ea6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Hva mener du med "sier ja"? Du tar initiativ til å treffes hele tiden, eller forslag til ting dere skal? Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Begge tar intiativ til å treffes. Men jeg blir veldig usikker på han for jeg frykter at grunnen til at han ikke sier at han vil være kjæresten min kan være at han er uinteressert i det. Jeg vet ikke. Men samtidig så kan det virke ut til at han er redd for å miste meg og. Så jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Begge tar intiativ til å treffes. Men jeg blir veldig usikker på han for jeg frykter at grunnen til at han ikke sier at han vil være kjæresten min kan være at han er uinteressert i det. Jeg vet ikke. Men samtidig så kan det virke ut til at han er redd for å miste meg og. Så jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Hvis han er redd for å miste deg så vil han ha et forhold. Hvis han sier nei, vil han heller miste deg enn å gi opp sin frihet. Så enkelt er det faktisk, og derfor tar du samtalen. Dere blir ikke mer sammen av at du unngår problemstillingen. Anonymous poster hash: ebde1...ea6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Hvis han er redd for å miste deg så vil han ha et forhold. Hvis han sier nei, vil han heller miste deg enn å gi opp sin frihet. Så enkelt er det faktisk, og derfor tar du samtalen. Dere blir ikke mer sammen av at du unngår problemstillingen. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Men det fins menn som tar opp tema forhold også. Jeg har møtt andre menn fra nettet som spurte om jeg ville være kjæresten deres. Men dette er gjerne en type som enten har lyst å ha friheten, eller så er han usikker av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Men det fins menn som tar opp tema forhold også. Jeg har møtt andre menn fra nettet som spurte om jeg ville være kjæresten deres. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3 Og så? Denne fyren har ikke gjort det. Og han ville gjort det innen nå om han hadde planer om det. Mest sannsynlig fordi det ikke er viktig for ham at dere er i et eksklusivt forhold. Så da må du ta den diskusjonen. Det er jo ikke noe annet å si om dette. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Og så? Denne fyren har ikke gjort det. Og han ville gjort det innen nå om han hadde planer om det. Mest sannsynlig fordi det ikke er viktig for ham at dere er i et eksklusivt forhold. Så da må du ta den diskusjonen. Det er jo ikke noe annet å si om dette. Anonymous poster hash: ebde1...ea6 Jeg er enig. Jeg tror at han ikke har den rette interessen. Han hadde helt sikkert sagt det hvis han ville ha forhold med meg. Grunnen til at jeg ikke orker å ta det opp med han, er at han gir meg signaler i form av væremåten som gjør at jeg får magefølelsen på at han ikke er interessert i forhold med meg. Jeg orker ikke å ta det opp. For jeg har blitt så såret før. Jeg får bare ta opp signalet, og gå videre hvis han ikke gir meg den gode og trygge magefølelsen. Anonymous poster hash: 7c7b4...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå