Sunshine Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Vi har fått ny utetrapp i tre, og den blir (som forventet) glatt nå i kulda. Har dere tips til hva vi kan gjøre for å minimere risken for knekte bein i løpet av vinteren? Å strø med sand/grus/salt vil vi helst unngå.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Legge ei passelig stor vevd fillerye der som en kan riste av litt snø innimellom? Anonymous poster hash: 4b334...873
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Vi har fått ny utetrapp i tre, og den blir (som forventet) glatt nå i kulda. Har dere tips til hva vi kan gjøre for å minimere risken for knekte bein i løpet av vinteren? Å strø med sand/grus/salt vil vi helst unngå. Asfalttape har vi brukt på vår tretrapp. Anonymous poster hash: 61fe9...a3d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 For sent å male og legge tynn fin sand i malingen? Brukes på verandaer i betongblokker.Anonymous poster hash: d0214...8d7
Sunshine Skrevet 8. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2014 Asfalttape? Det skal sjekkes! Fillerye fungerer ikke tror jeg. Det er en stor trapp, og trinnene er farligst. Male med litt sand kan vurderes til sommeren men vi har vurdert å beise og da går det kanskje ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Asfalttape? Det skal sjekkes! Fillerye fungerer ikke tror jeg. Det er en stor trapp, og trinnene er farligst. Male med litt sand kan vurderes til sommeren men vi har vurdert å beise og da går det kanskje ikke? Om sand går å strø på rett etter beising vet jeg ikke. spør en gammeldags fargehandler. Har sett treteapper som har fått strukket hønsenetting over treverket og det fungerer mot glatta.Anonymous poster hash: d0214...8d7
Gjest Flunka Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Jeg har en steintrapp som blir ganske glatt når snöen har falt. Da legger på litt granbar. Gjerne fletter granbaren med ståltråd om jeg vil ha den firkantet eller rund
Sunshine Skrevet 9. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2014 Granbar var ikke så dumt! Det er jo veldig dekorativt også nå mot jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå