Gå til innhold

Glatt utetrapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått ny utetrapp i tre, og den blir (som forventet) glatt nå i kulda. Har dere tips til hva vi kan gjøre for å minimere risken for knekte bein i løpet av vinteren? Å strø med sand/grus/salt vil vi helst unngå.

Skrevet

Legge ei passelig stor vevd fillerye der som en kan riste av litt snø innimellom?

Anonymous poster hash: 4b334...873
Skrevet

Vi har fått ny utetrapp i tre, og den blir (som forventet) glatt nå i kulda. Har dere tips til hva vi kan gjøre for å minimere risken for knekte bein i løpet av vinteren? Å strø med sand/grus/salt vil vi helst unngå.

Asfalttape har vi brukt på vår tretrapp.

Anonymous poster hash: 61fe9...a3d

Skrevet

For sent å male og legge tynn fin sand i malingen?

Brukes på verandaer i betongblokker.

Anonymous poster hash: d0214...8d7

Skrevet

Asfalttape? Det skal sjekkes! Fillerye fungerer ikke tror jeg. Det er en stor trapp, og trinnene er farligst.

Male med litt sand kan vurderes til sommeren men vi har vurdert å beise og da går det kanskje ikke?

Skrevet

Asfalttape? Det skal sjekkes! Fillerye fungerer ikke tror jeg. Det er en stor trapp, og trinnene er farligst.

Male med litt sand kan vurderes til sommeren men vi har vurdert å beise og da går det kanskje ikke?

Om sand går å strø på rett etter beising vet jeg ikke.

spør en gammeldags fargehandler.

Har sett treteapper som har fått strukket hønsenetting over treverket og det fungerer mot glatta.

Anonymous poster hash: d0214...8d7

Skrevet

Jeg har en steintrapp som blir ganske glatt når snöen har falt.

Da legger på litt granbar. Gjerne fletter granbaren med ståltråd om jeg vil ha den firkantet eller rund

Skrevet

Granbar var ikke så dumt! Det er jo veldig dekorativt også nå mot jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...