Gå til innhold

Dirty sms til kjæresten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg og kjæresten sender litt dirty mld innimellom. Har tenkt å overraske han med noe mld. Noen som har noe tips til innhold? ;)

Anonymous poster hash: 659cb...8bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kanskje litt feil om vi skal komme med eksempler på hva du kan skrive. Teksten skal vel egentlig komme rett fra hjertet. :P

Anonymous poster hash: 3fa69...962
  • Liker 2
Skrevet

Det blir iallefall ikke sexy om man må tenke gjennom på forhånd hva man skal skrive :P

Skriv hva du tenker der og da, hva du vil gjöre med han, hva du har på deg, hva du gjör med deg selv osv

Skrevet

Blir kanskje litt feil om vi skal komme med eksempler på hva du kan skrive. Teksten skal vel egentlig komme rett fra hjertet. :P

Anonymous poster hash: 3fa69...962

Har lyst til å skrive noe litt utenfor boksen hvis dere skjønner, ikke det "vanlige" greiene man ofte skriver. Men vil ikke at han skal tro jeg har klikka heller.. tenkte kanskje på å ta bilde i undertøy og sende, med litt tekst under.

Gjest Stining
Skrevet

Det funker å bare sette litt ideer i hodet hans mens han er på jobb f.eks, så han kan glede seg til å komme hjem, for da vet han at det kommer til å skje noe.

Noe så enkelt som: "Jeg klarer nesten ikke vente med å rive av deg klærene i kveld" pleier å funke. Å legge ved et litt utfordrende bilde er ikke feil heller!

Skrevet

Har lyst til å skrive noe litt utenfor boksen hvis dere skjønner, ikke det "vanlige" greiene man ofte skriver. Men vil ikke at han skal tro jeg har klikka heller.. tenkte kanskje på å ta bilde i undertøy og sende, med litt tekst under.

Ingen av oss kjenner han, så om han vil tro du har klikka eller ikke, det kan nok ingen av oss svare på :)

Skrevet

Fikk ett bilde fra en dame for leeeenge siden som har brent seg fast.

Hun sto og laget middag i en sexy kort 'nattkjole' og resten av den gode soveromslooken på stell. Det sendte alle de riktige signalene for meg rett før jeg var ferdig på jobb. Tekst til bildet var ikke nødvendig. Det handler like mye om det du ikke ser eller ikke blir sagt, bygger noe sinnsykt til forventing. Og forventning DET er turn-on!

• Liker 2
Skrevet
  • pleier å ta bilde av musa,med teksten : lyst t kjenne hvor våt den er ??? Da starter vi som regel rett innafor døren når han kommer fra jobb :-) Menn er enkle sånn,skal ikke så mye til for å tenne dem,hahaha
Skrevet

Ta på deg selv utenpå trusen slik at den blir våt. Så tar du bilde og skriver at du blir våt av å tenke på ham.. eller hendene hans eller... noe personlig....

Eller tilsvarende bilde som viser stive brystvorter......

Skrevet

Eller hva med å ta bilde av puppene dine og skriver: " vi lengter etter deg....."

Skrevet

• pleier å ta bilde av musa,med teksten : lyst t kjenne hvor våt den er ??? Da starter vi som regel rett innafor døren når han kommer fra jobb :-) Menn er enkle sånn,skal ikke så mye til for å tenne dem,hahaha

Ville en kvinne likt å få tilsvarende fra en mann ? En stiv pikk med teksten: "lyst å kjenne hvor hard den er?"....

Skrevet

Ville en kvinne likt å få tilsvarende fra en mann ? En stiv pikk med teksten: "lyst å kjenne hvor hard den er?"....

Vi er jo forskjellige da.....men JEG hadde ikke hatt noe imot det :-) elsker å leke med erotikk :-)

Skrevet

Erotiske meldinger med underliggende stimuli for forventninger er digg! Gjerne med et bilde også :)

Skrevet

Tar ikke lange tiden för jeg kaster meg over samboeren min når han sender meg slike meldinger.

• Liker 1
Skrevet

Ikke en random mann, men jeg blir rimelig klar når jeg får sånne bilder av min samboer.

• Liker 2
Skrevet

Jepp :fnise:

Skrevet

Eller hva med å ta bilde av puppene dine og skriver: " vi lengter etter deg....."

han liker helst bakenden min, så det ble en belfie med en sexy string i en utfordrende posisjon. ;)

- TS

Skrevet

Den mest sexy meldingen jeg har fått noen gang, var et bilde av kjærestens nakne underliv med teksten "velkommen hjem". Ikke subtilt, men ekstremt effektfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...