Kosemose Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hei! Jeg har lenge fundert på å gå over til vegetarisk kosthold, og tenker at nå vil jeg så smått hoppe i det. I starten vil jeg spise både egg og melkeprodukter i tillegg. Oppskrifter og lignende kan jeg finne i blogger, men jeg lurer på om det er noe jeg bør være obs på når det gjelder å få i seg nok av alt jeg trenger. Er det noe spesielle tilskudd jeg bør ta, og er det noen spesielle matvarer jeg bør få i meg, og i såfall, hvor ofte? Er det andre tips og triks jeg bør vite om? Legg gjerne ut dagsmenyene deres hvis dere vil for inspirasjon.
Gjest constance90 Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Slenger meg med her. Spiser så lite kjøtt uansett at jeg og vurderer å bare droppe det totalt
Kosemose Skrevet 8. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2014 Flott Constance90, håper vi får noen gode tips og råd :-)
Gjest earlgrey Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 (endret) Jeg er også med! Har kuttet ut rødt kjøtt og fisk, spiser fortsatt kylling/kalkun men kommer nok til å kutte gradvis ned på dette. Jeg anbefaler å spise liser og kikerter for proteiner! Noen som anbefaler en spesiell type tofu? Endret 8. november 2014 av earlgrey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå