Gå til innhold

Noen som har smakt Steinalderbrød?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så veldig godt ut :) Har prøvd lignende brød og knekkebrød som består av nesten bare nøtter og frø, og det var veldig godt og mettende, men ikke kun nøtter frø og egg som det er her. Hvis man vil ned i vekt eller passe på å holde vekten er det viktig å huske på at nøtter har veldig mye kalorier, har brent meg på det selv.

Skrevet

Det så veldig godt ut :) Har prøvd lignende brød og knekkebrød som består av nesten bare nøtter og frø, og det var veldig godt og mettende, men ikke kun nøtter frø og egg som det er her. Hvis man vil ned i vekt eller passe på å holde vekten er det viktig å huske på at nøtter har veldig mye kalorier, har brent meg på det selv.

Nøtter (visse typer) er veldig sunt, men alt med måte.

Anonymous poster hash: 46c96...9cf

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som har regnet ut hvor mange kalorier det er per 100 g i dette brødet?

Anonymous poster hash: ab9c5...915
Skrevet

Nei, siden jeg ikke levde på den tiden, og brød man eventuelt har funnet ville være helsefarlig å spise, så har jeg ikke det.

Skrevet

Har laget dette brødet flere ganger, og det er kjempegodt! Men inneholder en god del kcal. Jeg pleier å dele de opp i tynne biter og dyppe dem i smeltet mørk sjokolade som jeg spiste etter trening :-)

Skrevet (endret)

Har laget dette brødet flere ganger, og det er kjempegodt! Men inneholder en god del kcal. Jeg pleier å dele de opp i tynne biter og dyppe dem i smeltet mørk sjokolade som jeg spiste etter trening :-)

Nam :biggrin:

Endret av Pringle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...