AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Fant denne oppskriften: http://www.kk.no/livsstil/steinalderbrødet-som-bare-tar-ti-minutter-å-bake-26744 Noen som har prøvd? Er det godt? Prøver å kutte ned på karbohydrater, og siden brød er en del av mitt kosthold tenkte jeg å prøve dette:) Anonymous poster hash: 72545...bd9
Sabrina Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Det så veldig godt ut Har prøvd lignende brød og knekkebrød som består av nesten bare nøtter og frø, og det var veldig godt og mettende, men ikke kun nøtter frø og egg som det er her. Hvis man vil ned i vekt eller passe på å holde vekten er det viktig å huske på at nøtter har veldig mye kalorier, har brent meg på det selv.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Det så veldig godt ut Har prøvd lignende brød og knekkebrød som består av nesten bare nøtter og frø, og det var veldig godt og mettende, men ikke kun nøtter frø og egg som det er her. Hvis man vil ned i vekt eller passe på å holde vekten er det viktig å huske på at nøtter har veldig mye kalorier, har brent meg på det selv. Nøtter (visse typer) er veldig sunt, men alt med måte. Anonymous poster hash: 46c96...9cf
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Er det noen som har regnet ut hvor mange kalorier det er per 100 g i dette brødet? Anonymous poster hash: ab9c5...915
Tøytigern Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Nei, siden jeg ikke levde på den tiden, og brød man eventuelt har funnet ville være helsefarlig å spise, så har jeg ikke det.
Bubab Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Har laget dette brødet flere ganger, og det er kjempegodt! Men inneholder en god del kcal. Jeg pleier å dele de opp i tynne biter og dyppe dem i smeltet mørk sjokolade som jeg spiste etter trening :-)
Pringle Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Har laget dette brødet flere ganger, og det er kjempegodt! Men inneholder en god del kcal. Jeg pleier å dele de opp i tynne biter og dyppe dem i smeltet mørk sjokolade som jeg spiste etter trening :-) Nam Endret 20. januar 2015 av Pringle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå