Gå til innhold

Når en kollega gir deg upassende gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å gjør dette kort. Har en kollega på samme alder (tidlig 30 årene). Vi omgåes ikke så mye på jobb men slår av en kjapp prat en sjelden gang. Vi har jobbet sammen i 4år. Og før ferien så spurte jeg om han kunne kjøpe med en parfyme for meg når han skulle til utlandet, siden han skyldte meg en tjeneste. Ferien var over og vi var tilbake på jobb og jeg skulle få parfymen min. Men mannen hadde jaggu meg kjøpt blondeundertøy til meg også fra Victoria secret!

Heldigvis var han ikke tilstede når jeg åpnet den. Og jeg kjente jeg ble flau og paff.

Jeg kommenterte ikke gaven noe mer og prøvde å glemme hele greia. Men så får jeg meld på fb om undertøyet passer. Off...hjelp!!

Jeg får tid til annen meld vis jeg har vært syk eller borte fra jobb:"savner deg på jobb.klem" o.l og på bursdagen sin sendte han meg meld om han kunne på en bursdagsklem (hadde bare sagt Gratulerer sånn i forbifarten på jobb). Hvem spør om sånt??

Og for noen uker siden lå det en Cola i posthyllen min med navnet mitt på og følgende tekst:"Klem fra XXX"

Er mange andre små ting også som er litt kleint.

Nå begynner det bare å bli ubehagelig! Nå har det heldigvis gått noen uker siden sist.

Det skal også sies at mannen er gift og har barn!

Hvem er det som gir en kollega blondeundertøy liksom? 😣

Anonymous poster hash: d26ce...a71

Videoannonse
Annonse
Gjest tomasjj
Skrevet

Kjedelig dette.

Man må avvise vedkommende, og håpe at han tar det voksent og ikke forsurer arbeidshverdagen din i ettertid.

• Liker 1
Skrevet

Skal prøve å gjør dette kort. Har en kollega på samme alder (tidlig 30 årene). Vi omgåes ikke så mye på jobb men slår av en kjapp prat en sjelden gang. Vi har jobbet sammen i 4år. Og før ferien så spurte jeg om han kunne kjøpe med en parfyme for meg når han skulle til utlandet, siden han skyldte meg en tjeneste. Ferien var over og vi var tilbake på jobb og jeg skulle få parfymen min. Men mannen hadde jaggu meg kjøpt blondeundertøy til meg også fra Victoria secret!

Heldigvis var han ikke tilstede når jeg åpnet den. Og jeg kjente jeg ble flau og paff.

Jeg kommenterte ikke gaven noe mer og prøvde å glemme hele greia. Men så får jeg meld på fb om undertøyet passer. Off...hjelp!!

Jeg får tid til annen meld vis jeg har vært syk eller borte fra jobb:"savner deg på jobb.klem" o.l og på bursdagen sin sendte han meg meld om han kunne på en bursdagsklem (hadde bare sagt Gratulerer sånn i forbifarten på jobb). Hvem spør om sånt??

Og for noen uker siden lå det en Cola i posthyllen min med navnet mitt på og følgende tekst:"Klem fra XXX"

Nå begynner det bare å bli ubehagelig! Nå har det heldigvis gått noen uker siden sist.

Hvem er det som gir en kollega blondeundertøy liksom? 😣

My god. Han her er forelska i deg. Men syns han har noe creepy stalkeraktige tendenser. Du får ta opp med han at dette ikke kan fortsette. At det ikke passer seg.

Skrevet

Du får minne ham om at han er gift.

Anonymous poster hash: f5910...727
  • Liker 3
Skrevet

Hvem er det som gir en kollega blondeundertøy liksom?

En som har crush på kollegaen sin. Jeg ville gitt tilbake undertøyet og parfymen, og gjort det klart at du ikke følte på samme måten.

Skrevet

Takk pent nei.

Det kommer flere slike upassende forslag i livet og et høftlig nei er som regel det som skal til.

Skrevet

Er vel litt din egen feil. Når du ba ham kjøpe parfyme til deg, så tok han kanskje det som du var litt keen på ham.

Anonymous poster hash: 74ce6...9b1
  • Liker 1
Skrevet

Er vel litt din egen feil. Når du ba ham kjøpe parfyme til deg, så tok han kanskje det som du var litt keen på ham.

Anonymous poster hash: 74ce6...9b1

Parfymen betalte jeg selv. Han fikk penger for den før han dro.

Jeg har heller aldri gidd han noe inntrykk på at jeg er intressert. Noe jeg overhode ikke er!!

Ts

Skrevet

Parfymen betalte jeg selv. Han fikk penger for den før han dro.

Jeg har heller aldri gidd han noe inntrykk på at jeg er intressert. Noe jeg overhode ikke er!!

Ts

Men du beholdt undertøyet og ga det ikke tilbake?

Skrevet

Mann deg opp og si "Legger du an på meg??? Slutt med det a. Takk."

Anonymous poster hash: df891...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...