Ronja Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Nå er det min tur til å overraske kjæresten. Han har bursdag i oktober og jeg har lyst til å gjøre noe spesielt for ham. Har lyst på en helg borte men det eneste som detter ned i hodet mitt er hva JEG ønsker en slik helg skal inneholde. (dvs shopping, revy/musikal/stand-up e.l., romantiske middager..) Jeg vet at ovenstående funker for ham også men.. Hva ønsker EGENTLIG menn seg en slik helg? Han er glad i fotball så jeg kan jo fikse billetter til en eliteserie-kamp. Men ellers? Gokart? Stripping? Hamburger på gatekjøkken? Tips? Har lyst til å tilbringe helgen i Oslo.
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Gokart? Stripping? Hamburger på gatekjøkken? Tror du er inne på noe der, om du i tillegg legger til sex istedenfor spørsmålstegn etter dine gode forslag.
Gjest ung mor Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 start dagen (på hotellet) med å vekke han til massasje, en god kopp kaffe og så en "avblåsning"? hva med fotball, øl og sex?? kjøp deg noe dristig sexy undertøy - som du feks kan ha under på fotball kampen - og vis deg for han i 2omgang.. men forlang først at dere spiser godt og tar en tur på byen senere.. evt kan du jo alltids stille deg tilgjenglig for "ute sex"??
Ronja Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2004 Sex i ulike varianter ja, selvfølgelig! Utesex er alltid gøy.. (Han blir forresten 25)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå