Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal slanke meg, men har hørt at det er vanskeligere å slanke seg når man går på p-piller. Stemmer dette? Noen som har erfaring rundt dette? Vurderer å slutte å ta pillene mens jeg slanker meg, føler selv jeg blir fortere sulten når jeg tar dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest bamsemumsa
Skrevet

Er nok heller det at p-piller holder på vann i kroppen. Så å gå ned i vekt mens man går på p-piller er nok ikke noe problem😉

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om, og jeg har gått på pillen i 12 år... Tror sulten sitter i hodet ditt.

Det pillen derimot kan gjøre er å gjøre det vanskeligere å bygge muskler. Visstnok.

Anonymous poster hash: 9a8a5...422

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint å slanke seg selv om man går på p-piller! Har selv gått ned 30 kg. Det er i hodet det sitter, bestem deg for noe og gjennomfør det. For meg hjalp p-pillene med å holde hormonene i sjakk da jeg ofte er hormonell ved eggløsning og kunne trøstespise da. Med p-piller var ikke det noe problem da man ikke har eggløsning ved bruk av dem

Anonymous poster hash: 77811...36a
Skrevet

du legger på deg 25 kilo d

Anonymous poster hash: f38a9...320
Skrevet

P-piller reduserer treningseffekten i en liten grad. Men de styrer ikke hva du putter i munnen.

Skrevet

Jeg har også gått ned 30kg siste året, og har gått på p-piller hele veien.

Gjest avocadoen
Skrevet

Gjennomsnittlig vektoppgang på pillen er 0.2 kg. Du vil heller ikke slite mer med å gå ned i vekt mens du går på p-pillen.

Skrevet

Har gått ned over 20 kg tross bruk av p-piller. Ville ikke tenkt på det som et problem med mindre du blir veldig fysen av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...