Gjest ung mor Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 han vil ikke ha sex mere enn TOPPEN 2 ganger i uka! jeg har tydeligvis et enormt sex behov i forhold.. jeg kunne tenke meg å innimellom legge seg sammen, tidlig kun for å ha sex! Kunne bruke laang tid og gjerne mer enn "donk-donk-dån" .... hva skal til for at min mann skal bli som alle andre og kunne klare å tilfredsstille meg mer enn 1 gang?!? begynner å gå lei av at det skal være "haste sex" først kommer jeg etter å ha blitt sleika, så knuller han meg til det går. og dett var dett... hva med litt lidenskap??? MÅ jeg finne meg i dette???!?!?
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Det der hørtes da ut som fine greier det. Men hvis du ønsker en endring, hjelper det bare å ta det opp med han, så kan dere gjøre noe med det sammen.
Gjest ung mor Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 men vil det ikke bryte ned selvfølelsen hans om jeg sier jeg ikke er fornøyd med prestasjonene hans?!?!? det er derfor jeg bare "lider" i stillhet...
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 men vil det ikke bryte ned selvfølelsen hans om jeg sier jeg ikke er fornøyd med prestasjonene hans?!?!? det er derfor jeg bare "lider" i stillhet... Er det ikke prestasjonene deres du sliter med da?
Gjest ung mor Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 jo, forsåvidt er det det, Tom! MEN hvordan fortelle en mann at; jeg synes ikke du har ståpikk nok!?!? Uten at han skal ta seg nær av det?
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Tror du må bare være ærlig omkring dette med han... Det går vel ann å ordlegge seg slik at det ikke oppfattes som om du bare er ute etter å knock him over?
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Er det ikke prestasjonene deres du sliter med da? Ikke si at det er han som har et problem, legg frem at det er dere som har et problem.
Gjest ung mor Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 har snakket litt med han. men han får meg bare til å føle meg slem, og dårlig med meg selv.. han er av typen som "vil" missforstå.. at om jeg sier -jeg synes vi kunne hatt mere sex. vil jeg få til svar -ja, du synes ikke jeg er bra nok i senga, nei ! og være surmult i noen dager.. jeg prøvde å si at det jeg egentlig mente var at jeg iallefall har behov for mere nærhet.. det nærmeste bortifra "donk-donk-dån" er at vi sitter hvert vårt sted i stuen hver kveld... foreslått dans, men det kommer iallefall IKKE på tale - sær gubbe jeg har!
Gjest agurk Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Dersom han ikke legger seg samtidig som deg får du forføre han i sofaen da! Knyt han fast i senga og gjør som du vil med han, kan tilogmed hende han liker det!
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 kan tilogmed hende han liker det! Får nå håpe det, da.
Gjest ung mor Skrevet 21. juli 2004 #11 Skrevet 21. juli 2004 om dette ikke ble forstått, så mener han at grunnen til at han ikke prøver seg eller er int i noe kontakt - før jeg maser! er fordi jeg alltid går rett på sak.... ?!? så sikkert et bra forslag det med sofaen, men bare ikke i denne sammenheng
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 hva skal til for at min mann skal bli som alle andre og kunne klare å tilfredsstille meg mer enn 1 gang?!? begynner å gå lei av at det skal være "haste sex" først kommer jeg etter å ha blitt sleika, så knuller han meg til det går. og dett var dett... hva med litt lidenskap??? MÅ jeg finne meg i dette???!?!? Vet ikke om "de fleste menn" tilfredsstiller sin kvinne mer enn en gang per "omgang". Han er i stand til å gi deg orgasme. Det er noe å gripe tak i. Jeg vil anbefale deg å ta dette fra den positive vinklingen - når han blir ivrig og vil "forte seg" kan du rett og slett holde ham fast og be ham ta det med ro. Det har jeg gjort - og det funket ;-) Jeg tror poenget er å være tydelig på hva man ønsker, og å ta initiativ til det selv. Han er jo ikke tankeleser ;-) Om han føler at sexen blir mer vellykket kan det hende han får lyst oftere også? Syns ikke dette høres så mørkt ut. Dette kan du jobbe med, høres ut som et godt utgangspunkt syns jeg.
Gjest bare innom en tur Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 i stede for og si til han "jeg vil ha bedre sex" si til han at du vil snakke med han, sett dere ned en rolig plass, forklar hva du liker ved deres sexliv, hva han gjør rett og hva som gjør godt, si masse fine ting som du er glad for at han gjør med deg, så sier du at du kunne tenke deg og gjøre sexlivet deres litt mer spennende, spør om han kunne tenke seg og gå til en voksenbutikk, så kan han få velge hva han vil ha med i senga og ikke ha med i senga, si at ingenting er galt med deres sex liv, du vil bare gjøre d litt mer spennende?(jeg vil anbefale et erotisk spill du får kjøpt i voksenbutikken,kikk innpå kg's erotiske butikk og se litt! kansje dere kan gjøre d på offentlige plasser? kansje han også er lei av rutiner og at det ikke er så spennende lengre... bare ikke nevn at det er hans feil!si at d er litt problemer i deres sexliv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå