Gå til innhold

Jeg trenger 100 000 kr nå – helst i går! noen som kan anbefale meg billig finanslån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale meg billig finanslån?

har neon som vil gi meg finanslån med 14 % rente noen som har tips til finanslån med lavere renter.

eller tips til gode oversikts sider over ulike finanslån og lese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som kan anbefale meg billig finanslån?

har neon som vil gi meg finanslån med 14 % rente noen som har tips til finanslån med lavere renter.

eller tips til gode oversikts sider over ulike finanslån og lese?

Noe billigere enn det uten sikkerhet kan du glemme. For uten sikkerhet er det en stor risiko å låne ut penger til deg.

Må du virkelig ta opp dette lånet? Altså "leve eller dø"? For du har vel strengt tatt ikke råd til det. Da hadde du hatt 100000 i buffer.

Anonymous poster hash: 85d17...e2a

Skrevet

Noe billigere enn det uten sikkerhet kan du glemme. For uten sikkerhet er det en stor risiko å låne ut penger til deg.

Må du virkelig ta opp dette lånet? Altså "leve eller dø"? For du har vel strengt tatt ikke råd til det. Da hadde du hatt 100000 i buffer.

Anonymous poster hash: 85d17...e2a

Vi hadde god økonomi vi helt til forsikringselskapet og kommunen rotet det til. Hele kjelleren ble oversvømt av vann etter at en kommunal vannledning lekte. forsikringselskapet har vi snakket mye med og de sa det var null problem og vi skulle få utbetalt over 650 000 i erstatning fra forsikringselskapet. At det ikke var noe problem og ikke noe stress har forsikringsselskapet sagt mange ganger. vi skulle få pengene for 5 uker siden deretter så skulle vi få det for 3 uker siden også skulle vi få pengene denne uken, på fredag sa forsikringsselskapet plutselig at de ikke skal betale det er kommunen som skal betale.

Vi har alt brukt flere firmaer til og fikse skadene. Forsikringselskapet beklager feilen og sier unnskyld for at de har gitt oss helt feile råd og behandlet saken helt feil på alle mulige måter, men de tar ikke noe ansvar. vi har 2 advokater nå og håper det løser seg.

vi får ikke lån i banken siden det er såpass stor skade på huset + at det er en forsikringssak og banken vår vil ikke bli innblandet i rot. Vi har egentlig ikke betalingsevne for og reparere skadene, + at ikke kan ta sikkerhet i huset da grunnmuren er såpass skadet.

Vi har selv tatt kontakt med firmaer for og rette opp i skadene og de vil ha betalt vi har også bestilt endel bygningsmateriale, det koster også penger og sende bygningsmateriale i retur.

vi vet ikke hva vi burde gjøre, og det er det ingen andre vi kjenner som vet heller. men tror at mindre forbrukslån for og betale for det vi har benyttet oss av det beste, om ikke går det til inkasso og det blir enda dyrere enn forbrukslån. Pengene er stort sett brukt til byggemasse for og forhindre at huset raser. vil jo ikke at skadene blir enda verre.

kunne ønske huset heller hadde blitt skadet av flom enn en kommunal vann ledning.

tror det beste er og prøve og holde humøret oppe og ta imot det jeg får låne. og ha mye kontakt med advokat.

hadde vert glimrende om noen her har hørt om lignende problemer..

Skrevet

Mange innboforsikringer tilbyr fri rettshjelp i saker som f.eks den du nå må føre mot kommunen.

Skrevet

Mange innboforsikringer tilbyr fri rettshjelp i saker som f.eks den du nå må føre mot kommunen.

Feil. Innbo, hus og bilforsikringer har som oftest rettshjelpsdekning. Der er en egenandel på en del tusen, itillegg må skadelidte betale 20 % eller deromkring av advokatsalæret etter egenandelen.

Å ta opp forbrukslån må være siste utvei. Her er det masse som skurrer, og man må kjenne saken inngående for å kunne råde og det har dere advokater til.

Anonymous poster hash: ab3f6...3d3

Skrevet

Feil. Innbo, hus og bilforsikringer har som oftest rettshjelpsdekning. Der er en egenandel på en del tusen, itillegg må skadelidte betale 20 % eller deromkring av advokatsalæret etter egenandelen.

Å ta opp forbrukslån må være siste utvei. Her er det masse som skurrer, og man må kjenne saken inngående for å kunne råde og det har dere advokater til.

Anonymous poster hash: ab3f6...3d3

Vel, i en så komplisert sak med høye beløp som dette så monner jo alt, og 20% er jo betydelig lavere enn om TS bare kontakter en tilfeldig advokat og setter igang taksameteret der.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har kun tenkt å svare på det du spør om og det er at du må prøve www.lendo.no.

Der får du lån dersom du har betjeningsevne, og du får de beste tilbudene som finnes på forbrukslånemarkedet. Noe særlig bedre enn 14% er imidlertid ikke å forvente på forbrukslån.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...