AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Ny sesong kom endelig ut i går! Hva synes dere? Anonymous poster hash: ea187...96e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Gjorde det?! Ja! Anonymous poster hash: ea187...96e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Hurra!! Hvor kan jeg se det hen da? http://watchseries.ag/episode/white_collar_s1_e6.html Anonymous poster hash: ea187...96e
Mynona Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Jeg tror jeg rett og slett laster ned en torrent jeg. Jeg får ikke til noen sånne sider som man liksom kan streame fra. Selv om jeg lager konto får jeg ikke se videoen, for da må jeg plutselig legge inn kredittkortinformasjon osv. Og det har jeg rett og slett ikke lyst til å legge inn når tjenesten liksom skal være gratis.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Jeg tror jeg rett og slett laster ned en torrent jeg. Jeg får ikke til noen sånne sider som man liksom kan streame fra. Selv om jeg lager konto får jeg ikke se videoen, for da må jeg plutselig legge inn kredittkortinformasjon osv. Og det har jeg rett og slett ikke lyst til å legge inn når tjenesten liksom skal være gratis. Nei det er jo sant...... Jeg laster ned jeg og men ikke alle som liker det... Anonymous poster hash: ea187...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå