Gå til innhold

Er dette en dum kjole til en kvinne med litt kraftige armer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

GA321C01Y-K11@12.jpg

Anonymous poster hash: 09006...93b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis ermene er store nok og ikke sitter som pølseskinn.

Anonymous poster hash: 5dc55...82b
Skrevet

Ikke hvis ermene er store nok og ikke sitter som pølseskinn.

Anonymous poster hash: 5dc55...82b

Neida:) den er heller romslig. Men jeg tenkte mer om ermene slutter et sted som får armene til å se enda større ut. Vil jo helst ha en kjole som fremhever det fine og minsker det som kan minskes:)

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Tror nok den er fin nok til det ja... Ogsá er jo svart en klok farge. Hadde den vaert hvit sá hadde effekten blitt litt annerledes igjen.

Skrevet

Den lengden er flatterende, så lenge de ikke er trange. Hadde den stoppet 5-10 cm lenger opp ville den nok gitt inntrykk av større armer.

Jeg liker veldig godt den lengden selv, skjuler de røde armene og gir inntrykk av litt mindre overarmer hos meg. :)

Skrevet

Den er mørkeblå:) Veldig fristet til å kjøpe den, er på salg og jeg har nesten ingen hverdagskjoler

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Ja, mórke farger er ná ogsá bra. :Nikke:

Skrevet

Takk for svar dere :blomst:

Dytter litt i håp om at lillepus også ser den :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Takk for svar dere :blomst:

Dytter litt i håp om at lillepus også ser den :fnise:

Pus ser :)

Har du en lenke?

Jeg har så lyst til å se på den fra litt ulike vinkler.

Får jeg spørre pent sånn omtrent hvilken BH størrelse?

Grunnen er at den har rund hals som ikke er så åpen at det liksom gjør noe, - om jeg bruker meg selv som eksempel så ville den utringningen nok ha gjort puppene mine større.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Pus ser :)

Har du en lenke?

Jeg har så lyst til å se på den fra litt ulike vinkler.

Får jeg spørre pent sånn omtrent hvilken BH størrelse?

Grunnen er at den har rund hals som ikke er så åpen at det liksom gjør noe, - om jeg bruker meg selv som eksempel så ville den utringningen nok ha gjort puppene mine større.

Yay! :fnise:

Her er link :)http://www.zalando.no/gant-sommerkjole-bla-ga321c01y-k11.html

Jeg bruker 80C i Changestørrelse. Kjøper nesten utelukkende alt mitt undertøy der. Er størst rundt armene og hoftene, har smal midje. Men livet på denne kjolen ser litt posete ut så ikke sikkert smal midje kommer til sin rett i denne?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg bruker 80C i Changestørrelse. Kjøper nesten utelukkende alt mitt undertøy der. Er størst rundt armene og hoftene, har smal midje. Men livet på denne kjolen ser litt posete ut så ikke sikkert smal midje kommer til sin rett i denne?

Nei, du har et poeng der.

Se kjolen er med elastan, det er positivt, men Gant er vel ikke kjent for å sy kjolene sine så vedlig kroppsnære/figurformet?

- lenge siden jeg så nærme på en Gant kjole siden de ikke passer meg :blush:

Edit: Tok en veldig rask titt, og fant denne som virker være smalere (?) og både i form og farvekombo fremhever et smalt liv.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Med mindre du er supertynn så vil et belte alltid gjøre seg på slike kjoler :)

Anonymous poster hash: 90847...726

Skrevet

Nei, du har et poeng der.

Se kjolen er med elastan, det er positivt, men Gant er vel ikke kjent for å sy kjolene sine så vedlig kroppsnære/figurformet?

- lenge siden jeg så nærme på en Gant kjole siden de ikke passer meg :blush:

Edit: Tok en veldig rask titt, og fant denne som virker være smalere (?) og både i form og farvekombo fremhever et smalt liv.

Den var dritlekker! Men 65% viskose..Ser ikke det lett veldig billig ut?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Den var dritlekker! Men 65% viskose..Ser ikke det lett veldig billig ut?

Viskose med elastan er ikke galt, - det er i praksis et naturfiber lager av trevirke (cellulose).

Det er dog greit at det er litt tykkelse i stoffet slik at det ligger pent :)

Ellers har vi jo noe slikt som denne ermeløse saken fra Cavalli ;)

Edit: Dette er det nærmeste jeg kommer til det samme stoffet. Klikk på bildet så blir det stort, og det går ann å få et ok inntrykk av hvordan et stoff med den materialkombinasjonen ser ut.

Om det er en kjole til hverdagsbruk så vil jeg anbefale en som kan puttes i vaskemaskinen. Er det derimot snakk om en selskapskjole så pleier det gå grit å ta en renseriregning innimellom :)

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...