AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Jeg planlegger å spørre om en venninne av datteren min fra barnehagen vil bli med oss hjem en dag. Men ville dere foretrukket å sende avgårde barnet deres på en vanlig ukedag eller på en lørdag/søndag? Jeg er student, og har muligheten til å hente de ganske tidlig i barnehagen. Og ville dere foretrukket å hatt de hjemme til middag, eller kunne de spist borte? Også har jeg ikke bil, så vi tar buss. Det tar max 3min med bussen. Jentene har allerede snakket om det å kjøre buss sammen, at de skal holde hender og sitte sammen. Men ville dere vært komfortabel med å sende barnet deres på buss..? Jenta har aldri vært hos oss tidligere, men har vært én gang hjemme hos eksen min når han hadde samvær på en lørdag. Jeg kjenner derfor ikke foreldrene spesielt godt, men de hadde ikke noe problem med å levere datteren sin til eksen min noen timer den gangen. Jentene er forresten nesten fire år.Anonymous poster hash: 89132...4da
Pysa Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Hverdag eller helg spiller ingen rolle. Gjerne middag, og ingen problemer med buss. :-) 1
Gjest Magdalene Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 (endret) Her er det stor stas å være med hjem fra bhg. Da bruker de å bli til rundt 18:30, så de spiser middag der. Buss er heller ingen problem. Endret 8. november 2014 av Magdalene
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 4 åringen vår har vært med venninner fra barnehagen flere ganger. De har også møttes i helgene. Hverdagene er ganske greie, da er de med fra barnehagen, spiser middag hos hverandre og vi henter ca 18:30. Helgene varierer litt hvor lenge, men de kan gjerne komme 12, spise litt grøt og leke før de blir hentet. Anonymous poster hash: f84ad...c29
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Ungene mine synes det er kjempe stas å få være med/ha med venner hjem etter bhg. Og spessielt bra er det jo hvis ett barn som vanligvis blir hentet ganske sent, får bli hentet tidlig av noen andre, og barna får god tid til å leke. Vi pleier også å la ungen spise middag med oss, før de blir henten sånn ca 18.30. Ikke har vi bil heller, så jeg hadde ikke brydd meg om buss, da det er hverdagen for oss uansett... Kansje eksta morro for barn som "aldri" kjører buss å få oppleve det også? Anonymous poster hash: fc9a7...a20 1
kvinneguide Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Å være med hjem etter barnehagen er kjempestas!Som forelder foretrekker jeg det også da jeg slipper å stresse hjem fra jobb. Buss er helt greit. Jeg pleide å hente i tretiden og så ble vennen hentet halv sju, da slapp de å bli slitne. Å spise middag sammen er hyggelig :-)Det jeg var mer skeptisk til var å sende mitt barn med hjem til barn han ikke lekte med i barnehagen og som jeg heller ikke kjente foreldre til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå