AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 la oss si en privatperson har klippet plen og busker i din hage. kan denne personen kreve betaling for dette i etterkant? Anonymous poster hash: e2bec...a57
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Hvorfor skulle denne personen ikke få betalt? Anonymous poster hash: c5e01...f01 1
umwar Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Hvem er denne personen? Det kommer jo helt an på hvordan samtalen fortonet seg, da dere ble enige om plenklippingen. 3
heavyheart Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 (endret) . Endret 8. november 2014 av heavyheart
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Hvem er denne personen? Det kommer jo helt an på hvordan samtalen fortonet seg, da dere ble enige om plenklippingen. det var for så vidt ikke noen muntlig enighet, det ble bare gjort. Anonymous poster hash: e2bec...a57
umwar Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 det var for så vidt ikke noen muntlig enighet, det ble bare gjort. Anonymous poster hash: e2bec...a57 Personen bare klippet plenen din uten noen samtale om det? Nei, den kan da så klart ikke kreve betaling. Men det er jo en hyggelig gest hvis personen vet at du ikke klarer/vil/orker å gjøre det selv. Men det har jo litt å si hvem personen er. Nabogutten som er grei med den litt eldre naboen fortjener kanskje en 50-lapp? 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Hvis noen hadde klipt hekken min uten at jeg visste om det og så krevd betaling i etterkant, ville jeg vurdert å anmelde ham for et eller annet. Ødeleggelse av eiendom, ulovlig opphold på eiendom, ett eller annet må det vel finnes som passer i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 0c5a0...588 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå