Gjest *Fiona* Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Ser at vi oppfatter vitsen med forumet litt ulikt. Mange av oss oppfatter det som "vår" arena, til stort og smått av betraktninger etc. Mens andre gir inntrykk av at det er enda et sted å fortsette den desperate jakten etter å bli to igjen Hva var den opprinnelige meningen? Jeg syntes det var digg med et forum for andre enn smug-married-couples, jeg, og tenkte ikke på å sjekke opp noen akkurat (særlig siden det er KVINNEguiden og jeg er hetero, til tross for min intensjon etter forrige ex å konvertere...), men hvis DET er meningen må jeg jo legge inn en sjekkeprofil for å tiltrekke kandidater... Would you like this rose? :dagensrose: Så hvor er vi - tjase skravle forum eller elsk meg forum??
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Skravle, vi har jo markedsplassen til alt annet. *hehe
aline Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 synes forumet godt kan brukes til både det ene og det andre jeg, som alle de andre forumene vel brukes som. Noen dype tanker, andre spørrende, atter andre humoristiske og fleipete "sjekke"tråder (hvor er de forresten? ) Jeg er veldig Ole Brum av og til: Jatakk, begge deler. Men tror ikke det er noen som seriøst bruker dette som en sjekkearena, selv om det kanskje virker slik.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Det ble ikke så mange sjekketråder her inne 😄 Anonymkode: b2b4d...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå