AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Noen som har prøvd den rosa toneren til matis? Lime blossom lotion heter den (hvis jeg ikke har misforstått) Anonymous poster hash: 26247...463
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Sverger til den. Helt fantastisk for sensitiv hud, roer ned og føles..rett og slett fantastisk. Anonymous poster hash: 0e0fa...8d6
lemon-aid Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Jeg bruker den hver dag, og er veldig fornøyd. Svak duft av blomster og sitrus. Deilig!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Så bra:D da prøver jeg den. Den lar dere være på huden sant, og deretter fuktighetskrem? Bruker dere rensen fra samme serie? Matis delicate cleansing creme? Anonymous poster hash: 26247...463
vimsefrøken Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Jeg syns den er super, bruker den i de periodene hvor huden min er sensitiv og stresset. Jeg kan lett reagere på makeup og hudpleie, men denne føles fantastisk god på huden. En annen toner jeg også elsker er Emergin C Peach Toner. Disse to er mine go-to tonere.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Har fått toneren nå, og ser forskjell etter to dagers bruk!:D er det virkelig mulig? Uansett virker den veldig bra:) Anonymous poster hash: 26247...463 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå