AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Noen som har prøvd f.eks contouring, blush og highlighter i både pudderform og kremform? Hva vil du si er bedre? Har alltid brukt produkter i pudderform, men kanskje krem er bedre? Anonymous poster hash: 1890e...bab
vimsefrøken Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Jeg vil si at kremprodukter er bedre hvis du har tørr hud, eller hud som har lett for å bli fuktfattig. Mens pudderprodukter er bedre hvis huden er fet/oljete. Jeg har lett for å få fet hud som lett blir blank i sommermånedene, og da går jeg for enten en lett BB/CC krem, eller pudderprodukter, mens jeg om høst/vinter har lett for å bli veldig fuktfattig, og da liker huden min kremprodukter bedre. Kremprodukter på veldig fet hud kan lett gi veldig blank hud hvis du velger feil produkter. Det er hvert fall min mening, og det som fungerer for meg 2
^^Belle^^ Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Jeg foretrekker helst kremprodukter. Har ikke tenkt så mye på hvorfor, men det er godt mulig det er fordi jeg har dehydrert hud som står i konstant hengende fare for å se flassete ut.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Da prøver jeg det i steden:) Bruker dere da bare mørk foundation under kinnbena for contouring? Kan dere anbefale noen kremprodukter?Anonymous poster hash: 1890e...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå