Gå til innhold

Bilder til Tinder

Anbefalte innlegg

Gjest tomasjj
Skrevet

Så skal jeg opprette en profil på tinder, to-tre år etter alle andre. Jada... :)

Men hvilke typer bilder skal jeg velge?

Selvsagt der jeg ser rimelig grei ut, og er alene, og bilder av god kvalitet.

Har dessverre ikke så mye å velge i. Det meste er når jeg er på tur(i know), eller de som er litt oppstilt. Litt få smilebilder å ta av.

Tenkte at jeg må ha et par hvor utseendet kommer godt fram, og noe der man ser hvordan hele meg ser ut.

Det er vel kanskje vanskelig å mene noe om dette uten å se de bildene jeg vurderer...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så skal jeg opprette en profil på tinder, to-tre år etter alle andre. Jada... :)

Men hvilke typer bilder skal jeg velge?

Selvsagt der jeg ser rimelig grei ut, og er alene, og bilder av god kvalitet.

Har dessverre ikke så mye å velge i. Det meste er når jeg er på tur(i know), eller de som er litt oppstilt. Litt få smilebilder å ta av.

Tenkte at jeg må ha et par hvor utseendet kommer godt fram, og noe der man ser hvordan hele meg ser ut.

Det er vel kanskje vanskelig å mene noe om dette uten å se de bildene jeg vurderer...?

Ikke velg bilder i bar overkropp.

Ikke skriv teit profiltekst med "morsomme" kommentarer, quotes, nedlatende ting.

Anonymous poster hash: 0dc88...6f5

Gjest tomasjj
Skrevet

Ikke velg bilder i bar overkropp.

Ikke skriv teit profiltekst med "morsomme" kommentarer, quotes, nedlatende ting.

Anonymous poster hash: 0dc88...6f5

Haha! Ingen fare du.

Gjest tomasjj
Skrevet

Jeg har passert 40, hvis det skulle ha noe å si i denne sammenhengen.

Skrevet

Ikke ta bilde i baderomsspeilet. Eller noe annet speil for den saks skyld...

• Liker 1
Gjest SånnCirka
Skrevet

Legg ut litt forskjellig som du er komfortabel med du. Man må ikke smile på alle bilder :)

Gjest tomasjj
Skrevet

Hvis en kvinne eller to over 35(i målgruppa) er villige til å gi tilbakemelding på bildene, så kan jeg godt sende et par av de jeg vurderer på pm.

Skrevet

Hvis en kvinne eller to over 35(i målgruppa)

Hvorfor så pessimistisk? Kan jo fint unne på deg noen år mindre. Så lenge det er innenfor "halvparten+syv"-regelen, så burde det jo gå bra. :laugh:

Gjest tomasjj
Skrevet

Hvorfor så pessimistisk? Kan jo fint unne på deg noen år mindre. Så lenge det er innenfor "halvparten+syv"-regelen, så burde det jo gå bra. :laugh:

29 og opp da, hvis man følger den.

Gjest tomasjj
Skrevet

Nå vettu er vi oppe og går. :)

Blir artig å se hva dette er.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hvis en kvinne eller to over 35(i målgruppa) er villige til å gi tilbakemelding på bildene, så kan jeg godt sende et par av de jeg vurderer på pm.

:hallo:

Skrevet

Er jo bare å ta noen nye, om alt du har er turbilder. Jeg ville stått over baderomsspeil, solbriller og bil, men det er nå bare meg. :P

Gjest tomasjj
Skrevet

Er jo bare å ta noen nye, om alt du har er turbilder. Jeg ville stått over baderomsspeil, solbriller og bil, men det er nå bare meg. :P

Der er vi ikke nei. Fant noen som jeg tror funker, så får vi se om jeg må ta noen nye etter hvert og.

Gjest tomasjj
Skrevet

:hallo:

Takk!

Skal sende. Er bare på tur ut døra straks for konsert. :)

Skrevet

Tja, kan jo nevne hvilke bilder jeg umiddelbart sveiper bort, uavhengig av utseendet forøvrig.

Røyk i kjeften.

Bar overkropp.

Sammen med en bil.

Laaangt unna på en fjelltopp.

Gevær i armene/jakttrofé på bakken (huff)

Sammen med en annen kvinne

Baderomsspeilbilde

Duckface (noen menn har faktisk dette...)

Anonymous poster hash: 7faed...c1d

• Liker 2
Skrevet

Tja, kan jo nevne hvilke bilder jeg umiddelbart sveiper bort, uavhengig av utseendet forøvrig.

Røyk i kjeften.

Bar overkropp.

Sammen med en bil.

Laaangt unna på en fjelltopp.

Gevær i armene/jakttrofé på bakken (huff)

Sammen med en annen kvinne

Baderomsspeilbilde

Duckface (noen menn har faktisk dette...)

Anonymous poster hash: 7faed...c1d

Da går jeg klar av alle de der. :)

Skrevet

Når jeg var singel og var på sukker.no, så var turbilder et veldig stort pluss! Spesielt om det ikke var sånne skrytebilder, men et bilde der man ser fjeset til personen, i naturen, kledd i turklær. Jeg som friluftsmenneske er svak for turglade gutter. Ville jo finne en som hadde samme interesser som meg :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...