Gå til innhold

Jenter som ikke er opptatt av humor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det blant jenter å ikke bry seg om kjæresten er morsom?

Hilsen ikke-morsom fyr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hva mener du med å ikke være morsom? Jeg synes ikke det er så viktig om han ikke får meg til å le, men humor er viktig.

Skrevet

Jeg syntes det er ganske viktig. Hvis han ikke får meg til å le, så har vi sannsynligvis ikke samme humor heller.. Eller så er han jo i mine øyne kjedelig.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Tror ikke det er mange jenter som trenger en mann som er flink til å fortelle vitser. Derimot er det viktig for de fleste at man har samme type humor og at man kan le sammen.

Så det spørs jo hva du mener med at du ikke er morsom?

Skrevet

Tror ikke det er mange jenter som trenger en mann som er flink til å fortelle vitser. Derimot er det viktig for de fleste at man har samme type humor og at man kan le sammen.

Så det spørs jo hva du mener med at du ikke er morsom?

Aldri kommer med morsomme kommentarer/observasjoner.

Skrevet

Aldri kommer med morsomme kommentarer/observasjoner.

Har du aldri morsomme observasjoner?

Jeg ser ikke etter en spesielt morsom type, men jeg synes jo at han må ha evnen til å se humor i forskjellige situasjoner.

Anonymous poster hash: ce73a...54f

• Liker 1
Skrevet

Føler noen menn misforstår dette. Jeg er en jente som er veldig opptatt av humor. Og det er krav nummer en til en mann. MEN det betyr ikke at jeg vil ha en "funnyguy" som forteller vitser og styrer på. Det betyr at jeg trenger en mann som har samme type humor som meg og som kommuniserer på samme type måte som meg. At han forstår at jeg bruker litt humor i måten min å snakke på og takle hverdagen på osv. At vi ler av det samme.

Anonymous poster hash: f83a0...eac

• Liker 2
Skrevet

Enig med anonym bruker over her. Humor er kjempeviktig, men jeg synes bare det er slitsomt med folk som skal være morsomme hele tiden. For meg betyr det mer at mannen liker samme type humor som meg - så vi f.eks. kan le av The big bang theory sammen.

Skrevet

Det er ekstremt viktig for meg ihvertfall...

Skrevet

Hvor vanlig er det blant jenter å ikke bry seg om kjæresten er morsom?

Hilsen ikke-morsom fyr.

Hvor vanlig er det blant gutter å ikke bry seg om hvorvidt kjæresten er pen eller ei?

Anonymous poster hash: f7307...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...