AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hei Min jente på 6år skal ha bursdag imorgen, og invitasjonen er delt ut til klassen på mandag, men ingen har svart... (20invitasjoner) Skal feire på bowling med pizza og kake og spill, tenk hvis ingen kommer, stakkars jenta mi som har gledet seg så mye..hva skal vi finne på for jenta mi når/hvis ingen kommer. Har noen opplevd at folk kommer likevel selv om ingen svarer..?Anonymous poster hash: 12146...f72
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Hos oss er det vanlig at det står "gi beskjed om du ikke kommer" på invitasjonen. Er du sikker på at de ikke har misforstått? Kun de som ikke kommer gir beskjed.... Anonymous poster hash: b5059...abc 6
chouette Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Pleier det ikke bare å være ved avbud man svarer på invitasjoner?
FrkHumle Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Her er det ihvertfall ofte slik at man gir beskjed hvis noen ikke kan komme. Har du skrevet tydelig at du skal ha svar uansett? Hvis ikke ville jeg sendt rundt meldinger (bruk klasselista) og skrevet slik som: "Hei, har ikke fått svar på bursdagsinvitasjonen til x enda, har planlagt bowling så må ha svar nå. :)" Når man ikke får tilbake på S.u. så er det jo normalt å etterlyse svar, dette gjelder også bursdager.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Er det noen av foreldrene du kan ringe til for en bekreftelse på at ungen kommer? Anonymous poster hash: 8b480...728
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Har skrevet på invitasjonen at de skal svare uansett om de kan komme eller ikke på tlf xxxx... det blir ikke for pågående å kreve svar da..??Anonymous poster hash: 12146...f72
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Når jeg fylte 13 år, var det kun 1 av 26 inviterte som kom i min bursdag, pga en annen fest. Det var selvfølgelig veldig sårt, men mamma trøstet meg ganske godt og ordnet slik at det ble ekstra koselig for oss Jeg tror også mamma tok kontakt med en av foreldrene og fikk ordnet slik at de kom innom med kort og hvor de alle hadde gitt en 20 kroning hver, og inviterte meg og min venninne sammen med dem. Anonymous poster hash: 77aa3...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Har skrevet på invitasjonen at de skal svare uansett om de kan komme eller ikke på tlf xxxx... det blir ikke for pågående å kreve svar da..??Anonymous poster hash: 12146...f72 Plukk ut en av foreldrene, og ring. Kjenner på frykten din, den er vond. Anonymous poster hash: 8b480...728 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Det er nok bare en misforståelse- jeg tror alle kommer! Fikk en tlf av en mor engang som lurte på om datteren min kom, jeg trodde av gammel vane at man bare sa fra om man ikke kom så jeg beklaget masse for misforståelsen 😊blir nok fullt hus på dere i morgen ! Ikke for pågående å ringe å høre! Anonymous poster hash: c47de...e0f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Det er jo farsdagimorgen, så jeg skjønner at de vil heller være hjemme med familien...men skulle ønske jeg fikk svar....Anonymous poster hash: 12146...f72 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Så lenge det ikke står "svar utbes innen XX.XX.XXXX", så kan dere ikke forvente å få svar. Klønete håndtering av dere foreldre, for øvrig - inviterer 20 stykker til bowlingbursdag uten å ha kontroll over hvor mange som kommer.... Ja, dere kan ende opp med kostnader for 20 stykker uten at en eneste sjel dukker opp. Klønete... Anonymous poster hash: e48cf...1ec
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Jeg hadde sendt en tekstmelding til alle foreldrene og bedt om tilbakemelding. Jeg hadde aldri i verden gamblet på at folk kom, men det er fordi jeg vokste opp som mobbeoffer og har hatt bursdager hvor alt var klart og ingen kom.Anonymous poster hash: 6e7dd...bae 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Nå er det ikke kostnaden jeg tenker mest på... men, siden bursdagener imorgen, så sier det seg selv at man må jo svare innen den dag.. men som sagt, litt dumt at det er samme dag som farsdagen..Anonymous poster hash: 12146...f72
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Har ikke klasselisten...uansett så var banen bestilt i forhånd.. Anonymous poster hash: 12146...f72
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Kjenner du ingen av foreldrene? Hvis ikke vet du vel hva flere heter? Prøv å få kontakt med noen og hør! Ellers er det ikke lurt å legge barnebursdager til helg, flere kan i ukedagene:)Anonymous poster hash: 59255...9b8
FrkHumle Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Ring klassekontakten og spør etter telefonnummer til de andre foreldrene! Ta ansvar ihvertfall, ikke bare sitt og vent. Og nei, det er ikke uhøflig å etterlyse svar!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Ring foreldrene Anonymous poster hash: 08c5d...a3a
pæredronninga Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 De som ikke svarer pleier å komme:) Så da kommer nok alle sammen. Det vanlige er å gi beskjed når de ikke kommer
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Har du fått tak i noen nå? Anonymous poster hash: 32891...2e5
Gjest Magdalene Skrevet 8. november 2014 #20 Skrevet 8. november 2014 Du må jo bare ta kontakt med noen av foreldrene og høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå