AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Regner med å bli fordømt for dette,men la gå. Møtte en fyr på en datingside.Vi begynte å treffes,og han sa etter en tid at han hadde sterke følelser for meg og ville date meg eksklusivt.I starten gikk dette greit,men så begynte han å avlyse avtalene våre med rare begrunnelser. Samtidig så jeg på FB at han stadig la til nye damevenner. Jeg tenkte han ikke var interessert mer og/eller datet andre,men han sa fortsatt at han ville det skulle være oss to og ingen andre.Vi planla en helgedate med masse kos,god mat og film (hans forslag).Jeg gledet meg masse,men dagen før ble han borte uten et ord (som så mange ganger før).Fikk ikke tak i han på telefon eller fb. Jeg ble veldig skuffet og logget meg litt senere inn på datingsiden der vi møttes. Siden han har veldig mange av damene der som FB-venner tok jeg mot til meg og sendte en melding til en av damene der som bodde i samme by som meg. Jeg så det var noe kjent med henne,og husket at hun hadde vært FB-venn med ham før,men nå hadde hun slettet ham.Spurte henne om hun også hadde dårlig erfaring med....(brukernavnet hans på datingsiden).Fikk aldri noe svar fra henne men så hun hadde lest meldingen. Noen dager etter fikk jeg en sint melding fra ham, på FB.Det viste seg at denne damen hadde ringt ham og i følge ham,var hun rasende på ham nå fordi hun trodde han hadde slengt dritt om henne til meg.Denne forklaringen virket bare teit,for hun kjenner jo meg ikke.Regner med hun ble sint fordi hun fikk bevis på at hun ikke var den eneste som hadde blitt dårlig behandlet av ham. Han var åpenbart veldig sint på meg,men selv føler jeg ikke jeg har noe å be om unnskyldning for.Forklarte ham at jeg hadde vært rådvill og redd for å bli utnyttet,og ville til bunns i hva den merkelige oppførselen han skyldtes.Derfor valgte jeg å kontakte henne. Etter en stund roet han seg ned.Vi er nå på talefot igjen og han sa "vi kan snakke ut om dette nå,og deretter prater vi aldri mer om det".Da vi møttes sist virket han veldig unnskyldende,som om han hadde insett at han hadde behandlet meg dårlig og at det var bakgrunnen for "etterforskningen".. Har du noen gang "etterforsket" noen på denne måten,og hvordan gikk det? Fant de det ut og ble de sinte eller hadde de forståelse for at du gjorde det du gjorde? Anonymous poster hash: e7164...a0e
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Nei, jeg har ikke det pga jeg hadde gitt fanden i en slik fyr med en gang jeg luktet noe ekkelt. 17
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Men, har du noen gang spurt han direkte om oppførselen hans før du begynte å leke Nancy Drew? Har det vært ett samtaleemne mellom dere to?Anonymous poster hash: a7884...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Nei, jeg har ikke det pga jeg hadde gitt fanden i en slik fyr med en gang jeg luktet noe ekkelt. Det kan jeg godt forstå! Typisk meg å la tvil komme alle til gode.. ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Men, har du noen gang spurt han direkte om oppførselen hans før du begynte å leke Nancy Drew? Har det vært ett samtaleemne mellom dere to?Anonymous poster hash: a7884...d1c Ja,mange ganger. Anonymous poster hash: 0c3cd...635 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Signerer Gjest, og må nesten bare spørre hvorfor i alle dager du henger så fast i en fyr som avtaler å møtes og så bare blir borte i dagesvis, uten å avlyse eller si fra at noe desverre har kommet i veien? 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Ja,mange ganger. Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Så hva har forsvart disse rare begrunnelsene med? Og hva svarer han til at han plutselig ikke er å få tak i?Anonymous poster hash: a7884...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Jeg datet en i 2mnd. Han var en drøm. Vi møttes veldig ofte og overnattet mye. Men hadde alltid en følelse på at noe var galt. Han sjekket aldri meldinger når jeg var til stede. Fant ut at han var aktiv på tinder. (Til tross for at vi hadde satt "regler") Topplista på snap var bare damer. Og mye annet skurret. Den helgen vi lå på hotell sammen tok jeg en frekk en. Sjekket meldingene hans. Han hadde intime samtaler med 2-3 andre også. Fikk inntrykk av de aldri hadde møttes. Men han planla å møte en av de alkerede 4 dager etterpå. Skrev savner deg, gla i deg, er så betatt av deg osv. Samme pisset har han foret meg med å. Jeg kvitta meg med fyren. Tidenes player!!!Anonymous poster hash: 4b435...369 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Så hva har forsvart disse rare begrunnelsene med? Og hva svarer han til at han plutselig ikke er å få tak i?Anonymous poster hash: a7884...d1c Han svarer at han har vært syk, eller vært "på et mørkt sted". Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Og du holder fremdeles på med ham fordi ... ? Anonymous poster hash: 83608...627 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Signerer Gjest, og må nesten bare spørre hvorfor i alle dager du henger så fast i en fyr som avtaler å møtes og så bare blir borte i dagesvis, uten å avlyse eller si fra at noe desverre har kommet i veien? Godt spørsmål.Jeg ble kjempeforelsket og hektet. Er tid og sted bestemt pleier han alltid å gi beskjed før om at han ikke kan likevel.Men om vi ikke har kommet så langt,og bare avtalt "vi møtes på lørdag",så kan fredag og lørdag komme og gå uten at han tar kontakt eller jeg får kontakt med ham. Det er veldig frustrerende og denne gangen "klikket" det for meg. Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Han svarer at han har vært syk, eller vært "på et mørkt sted". Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Det høres veldig slitsomt ut, uavhengig av grunn... hvis han bare havner "på et mørkt sted" støtt og stadig uten at han kan kontrollere det, kommer det vel til å fortsette sånn... Anonymous poster hash: 7ab1e...73a 2
Gjest Lille-pus Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Godt spørsmål.Jeg ble kjempeforelsket og hektet. Er tid og sted bestemt pleier han alltid å gi beskjed før om at han ikke kan likevel.Men om vi ikke har kommet så langt,og bare avtalt "vi møtes på lørdag",så kan fredag og lørdag komme og gå uten at han tar kontakt eller jeg får kontakt med ham. Det er veldig frustrerende og denne gangen "klikket" det for meg. Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Jeg undrer meg litt på dette 'mørke stedet' jeg.... Jeg tror du bør spørre ham om akkurat det. - det kan være så veldig mye, og noe av det kan gjøre at alt faller på plass. Bare si du trenger en forklaring på dette, for uten en god foklaring så er slik oppførsel ikke noe å satse på. Jeg ser ikke noen grunn til at du skal krype og unnskylde deg for at han blir borte i dagesvis. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Jeg undrer meg litt på dette 'mørke stedet' jeg.... Jeg tror du bør spørre ham om akkurat det. - det kan være så veldig mye, og noe av det kan gjøre at alt faller på plass. Bare si du trenger en forklaring på dette, for uten en god foklaring så er slik oppførsel ikke noe å satse på. Jeg ser ikke noen grunn til at du skal krype og unnskylde deg for at han blir borte i dagesvis. Etter et visst "press" fra meg sier han nå at har vært deprimert veldig lenge,og at dette ble verre etter et dødsfall i nær familie i fjor. Han sier han føler seg ensom og helt på bunn.Han fikk også sparken fra jobb pga at han ikke møtte opp,så tror nok ikke han lyver om dette. Jeg har hatt mistanke en stund om at det kanskje kunne være noe psykisk...så jeg har prøvd å gjøre alt jeg kan for å være støttende og stille opp hvis han trenger meg.Han sier det har betydd mye for ham. Likevel får jeg så mye dritt tilbake føler jeg:( Kan depresjon unnskylde dårlig oppførsel som dette?jeg vet ikke. ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Han svarer at han har vært syk, eller vært "på et mørkt sted". Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Ut ifra den diffuse forklaringen synes jeg ikke det virker som om du kjenner han så godt som man bør i slike situasjoner. Jeg hadde krevd å fått ett klarere svar eller så hadde jeg ikke gidda det der "forholdet".Anonymous poster hash: a7884...d1c 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Etter et visst "press" fra meg sier han nå at har vært deprimert veldig lenge,og at dette ble verre etter et dødsfall i nær familie i fjor. Han sier han føler seg ensom og helt på bunn.Han fikk også sparken fra jobb pga at han ikke møtte opp,så tror nok ikke han lyver om dette. Jeg har hatt mistanke en stund om at det kanskje kunne være noe psykisk...så jeg har prøvd å gjøre alt jeg kan for å være støttende og stille opp hvis han trenger meg.Han sier det har betydd mye for ham. Likevel får jeg så mye dritt tilbake føler jeg:( Kan depresjon unnskylde dårlig oppførsel som dette?jeg vet ikke. ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Da ville jeg tenkt meg om en gang til gitt. Både deprimert og p.t. arbeidssøkende. Veien er veldig kort til å bli hans behandler/psykolog istedet for hans kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Da ville jeg tenkt meg om en gang til gitt. Både deprimert og p.t. arbeidssøkende. Veien er veldig kort til å bli hans behandler/psykolog istedet for hans kjæreste. Det er noe av det jeg er mest redd for samtidig som jeg synes synd på ham og vil hjelpe.. ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 Ut ifra den diffuse forklaringen synes jeg ikke det virker som om du kjenner han så godt som man bør i slike situasjoner. Jeg hadde krevd å fått ett klarere svar eller så hadde jeg ikke gidda det der "forholdet".Anonymous poster hash: a7884...d1c Ja,jeg krevde et svar nå og fikk vite at det var depresjon som lå bak.Det var noe han var ganske motvillig til å innrømme,men jeg sa jeg synes han skyldte meg det.Han sa seg enig i det,og til slutt fikk jeg alt på bordet,(håper jeg). ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #19 Skrevet 8. november 2014 Det er noe av det jeg er mest redd for samtidig som jeg synes synd på ham og vil hjelpe.. ts Anonymous poster hash: 0c3cd...635 Du kan ikke hjelpe han om han ikke vil ha hjelp. Og uansett hvordan han har det koster det ingenting av ham å bare skulle sende deg en melding med "beklager, jeg kan ikke i dag". Når han ikke gjør det er det veldig egoistisk synes jeg. Anonymous poster hash: 7ab1e...73a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #20 Skrevet 8. november 2014 Jeg "etterforsket" min nåværende kjæreste fordi jeg møtte ham på nett. Ville være sikker på at han var den han sa han var, så når jeg fikk mobilnummeret sjekket jeg navnet, jeg sjekket at han jobbet der han sa han jobbet, at han var fra der han sa han var fra osv. Alt som ligger til offentlig skue rett og slett. Så sånn sett snoket jeg jo ikke i noe som var hemmelig. I TS sin situasjon tror jeg at jeg heller ville spurt ham, og så fortelle at når det og det skjer blir jeg jo litt skeptisk. Og så ta det der i fra, ville i alle fall ikke spurt noen fremmede om deres erfaring. Anonymous poster hash: 78d19...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå