Gå til innhold

Sukk...

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Toårsdagen til meg og kjæresten, pissregn ute, avtale om middag med mamma klokken tre. Sa nei til å jobbe i dag fordi han lovte at vi skulle gjøre noe spesielt. Det eneste spesielle som har skjedd til nå er at han sitter taus i stuen mens jeg sitter et annet sted. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Leste ikke dette før nå jeg Lily, hvordan gikk det?! Kjæresten min er i Frankrike for tiden, og skal være borte i ni dager til! :cry: Men jeg skal nok klare meg.. I think :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lily, hvordan gikk/går det? Håper det går bra da!!

Ice: Bare NI dager??? Er jo ingenting, jeg bor for øyeblikket ørten mil fra kjæresten min, og det går av og til UKER!!! Det er tungt, ja, men det er jo SÅ GODT når man møtes igjen!! Tror egentlig det er bare bra å savne litt, det blir jo det "kicket" når man møtes igjen.

Gå ut med venner og sånn, tida går utrolig fort :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Selv om jeg skal dra på stranda med venner o.l, tenker jeg jo på han. Boksershortsen hans ligger ved siden av meg om natten, og den lukter SÅÅÅ han! MMM!!! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ligger du å sniffer på boxeren hans? hehe :wink:

Klart man tenker på disse guttene som er så herlige :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Gikk bra til slutt må dere tro!

Har hatt flere liknende episoder som dette, men vi blir alltid venner igjen heldigvis! Har vært vekke en uke på speiderleir i Valebø ved Skien og det har sveiset oss sammen på en helt spesiell måte! *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...