AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hei I forbindelse med farsdag hadde jeg bestilt express levering og skulle få varene igår, fredag levet hjem på døren.men når jeg sporer pakken, er den fortsatt i london! Dette gjelder asos.com Jeg har ingen mulighet for å klage eller sende en epost til dem. Når jeg går inn på customer service eller help, så får jeg sånne ferdige basic svar der jeg må finne det svaret/spørsmålet som ligner mest på min egen problemstilling. Og det er ingen heller. Hvordan går jeg frem og skriver en klage når de ikke oppgir noe epost til dem? Vil jo gjerne ha tilbake de 170kr jeg ga for express levering, nå som jeg sannsynlig ikke får pakken min som jeg kan gi til min mann (fra jenta vår) i farsgave..Anonymous poster hash: c3060...5cf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Når bestilte du pakken? For ekspress til norge står det på asos.com at er "Within 3 days" Anonymous poster hash: eedae...1b8
teit1 Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Er bare å trykke på melding på facebook, så svarer de derhttps://www.facebook.com/asos.us
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå