Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg undres hvirdan folk får så fine øyenbryn, med korte hår? Mine bryn farger jeg selv og napper med pinsett et par dager i uken. Hårene er lange, og de ser ikke velpleide ut slik f.eks fotballfrue sine gjør. Hva er løsningen? Klipper dere hårene korte?

Anonymous poster hash: 35e4e...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan klippe de. Hender jeg gjør det selv. Da kammer du hårene oppover og holder de der med kammen og så klipper du tuppene. Men vær forsiktig, ikke klipp for mye om gangen, gjør det heller flere ganger du er fornøyd. Lykke til :)

Skrevet

Jeg klipper også! Elles kan de sikkert vokse seg så lange at jeg kan lage fletter. ( sikkert ikke, men jeg liker å overdrive). Anbefales virkelig 😄 men som nevnt, ikke for mye.

Skrevet

Jeg klipper de også. Men klipp heller litt for lite enn for mye

Gjest BabyBlue
Skrevet

Klipper litt, men ikke mye. Hadde noen perioder da jeg klippet for mye da jeg var yngre, og det gjør ting bare verre: vanskeligere å kontrollere og forme. Bruk en bryngel for å forme brynene om du har problemer med å få de til å sitte som de vil.

Skrevet

Depend har øyebrynsklipper til 99 kr. Depend.no

Skrevet

Pleier å få en frisør til å forme brynene mine en gang i året minst, og hun pleier å klippe ja.

Anonymous poster hash: 1cd25...f92
Skrevet

Nei, folk tegner dem på nå. Ingen har bryn lengre.

Skrevet

Nei, folk tegner dem på nå. Ingen har bryn lengre.

de fleste fyller dem ja, men bare tegne? de få (1-2) jeg vet om som tegner er fordi de enten barberte alt selv eller fikk det barbert av mot sin vilje så de må det.. vet ikke om oen som tegner for å tegne men sikkert noen på ungdomskolen :P iallefall ikke vanlig blant voksne

Anonymous poster hash: 8d1bd...63d

Gjest The damned
Skrevet

Vet ikke om folk tegner dem på, men er ganske mange unge jenter som har omtrent helt like bryn.

Vet ikke om de har det naturlig eller om de bevisst former og fyller dem slik?

Skrevet

TS her: Hvordan fyller man bryn egentlig? Jeg er helt lys fra naturens side, så jeg farger de selv (frisøren min har gjort det et par ganger, og da blir de for mørke). Napper, og skjønner nå jeg får klippe litt etterhvert. Likevel er jo ikke mine i nærheten av å være slik "alle" har om dagen? Jeg farger litt med øyebrynspenn eller skygge hvis fargen er litt svak/ujevn, men slike fine bryn fatter jeg ikke hvordan folk får til...? De som rammer inn og markerer ansiktet liksom?

Skrevet

de fleste fyller dem ja, men bare tegne? de få (1-2) jeg vet om som tegner er fordi de enten barberte alt selv eller fikk det barbert av mot sin vilje så de må det.. vet ikke om oen som tegner for å tegne men sikkert noen på ungdomskolen :P iallefall ikke vanlig blant voksne

Anonymous poster hash: 8d1bd...63d

Ser ikke helt forskjellen på å tegne bryn eller å fylle dem inn. Alle ser jo at bryna er "laget" av sminke og at de ikke er ekte hår.

Skrevet

TS her: Hvordan fyller man bryn egentlig? Jeg er helt lys fra naturens side, så jeg farger de selv (frisøren min har gjort det et par ganger, og da blir de for mørke). Napper, og skjønner nå jeg får klippe litt etterhvert. Likevel er jo ikke mine i nærheten av å være slik "alle" har om dagen? Jeg farger litt med øyebrynspenn eller skygge hvis fargen er litt svak/ujevn, men slike fine bryn fatter jeg ikke hvordan folk får til...? De som rammer inn og markerer ansiktet liksom?

Søk på "how to shape your eyebrows" og lignende,så finner du mange videoer på youtube om hvordan man skal forme bryn og fylle i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...