AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Ut fra gjerne en times observasjon kan de fint finne på å konkludere med f,eks "dette er kun forsinket språk" uansett hvilke argumenter jeg kommer med, nøyaktige observasjoner om adferd som ikke er adekvat, ønsker utredning-blir avfeid tvert. Så er det slik at jeg er høyere utdannet med tilleggsutdannelse, de sa det samme til meg for mange år siden- "vent og se" ... Min sønn var autist. Jeg jobber som ped leder, vet at forebygging på et tidlig stadie kan føre til hav av forskjell i forhold til videre skolegang og arbeidsliv. Derimot blir jeg frustrert når jeg ikke blir hørt/får støtte om tiltak fra ansatte fra PPT. Noen ppt ansatte her som kan fortelle meg hvorfor det er slik? Anonymous poster hash: 7d3cd...275
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Ikke PPT ansatt, men synes det er oppriktig synd at du ikke får gehør for dine synspunkter når du åpenbart vet hva du snakker om. Tror du muligens det kan dreie seg om økonomi? Ser ikke for meg at alle PPT ansatte er så bedritne at de ikke gjenkjenner en stein når de ser en. Anonymous poster hash: 9b935...cc8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Ikke PPT ansatt, men synes det er oppriktig synd at du ikke får gehør for dine synspunkter når du åpenbart vet hva du snakker om. Tror du muligens det kan dreie seg om økonomi? Ser ikke for meg at alle PPT ansatte er så bedritne at de ikke gjenkjenner en stein når de ser en. Anonymous poster hash: 9b935...cc8 Alle er ikke slik, men mine erfaringer er dessverre "bådeog" får ikke gjort jobben min- det påvirker hele livskvaliteten min. Mitt ansvar. Anonymous poster hash: 7d3cd...275