Teardrop Skrevet 8. november 2014 #1 Skrevet 8. november 2014 Hvor shoppe billige Sexy truser i str 42/44. L/XL? String/tanga Gjerne linker til en spesifikk truse, eller nettsiden bare. Om trusene er billige kan siden godt være utenlandsk. Har tittat så vidt på Ebay, me de trusene i denne str der er kjedelige! Blonder, perler, silketråder er noe av det jeg er intr i.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Skrevet 8. november 2014 Billige truser er ikke sexy! Det som er billig er...... Ja kun billig!Anonymous poster hash: 0a88b...abc
Gjest Lille-pus Skrevet 8. november 2014 #3 Skrevet 8. november 2014 Hvor shoppe billige Sexy truser i str 42/44. L/XL? String/tanga Gjerne linker til en spesifikk truse, eller nettsiden bare. Om trusene er billige kan siden godt være utenlandsk. Har tittat så vidt på Ebay, me de trusene i denne str der er kjedelige! Blonder, perler, silketråder er noe av det jeg er intr i. Billig betyr nå? Beklager å skuffe deg, men en string i god kvalitet med perler (du tenker Samantha i Sex in the City?) må du regne med å betale rundt 50 GBP for.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Beklager å skuffe deg, men en string i god kvalitet med perler (du tenker Samantha i Sex in the City?) må du regne med å betale rundt 50 GBP for. Beklager, men det heter Sex and the city. Utrolig hvor mange som ikke har klar å få med seg det. Anonymous poster hash: 55f2d...c70
Gjest Lille-pus Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Beklager, men det heter Sex and the city. Utrolig hvor mange som ikke har klar å få med seg det. Anonymous poster hash: 55f2d...c70 Kanskje fordi vi ikke har brukt tid på å se på serien? - og det endrer ikke svaret nevneverdig, stringen med perler er fremdeles den samme, og den er fremdeles ikke billig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Finnes da vel en mellomting mellom 12 og 400 kroner. Asos har veldig mye fint. Og Hips and Curves har salg nå http://www.hipsandcurves.com/plus-size-panties Anonymous poster hash: 4d37a...a2b 1
Gjest daisydaisy Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 Billige truser er ikke sexy! Det som er billig er...... Ja kun billig!Anonymous poster hash: 0a88b...abc Hvorfor kan ikke billige truser være sexy? Så lenge det ikke er merkbart at trusene er billige, ser jeg ikke problemet. Skal alle kvinner som ønsker å føle seg bra i sexy undertøy tømme lommeboka hver gang de vil ha noe nytt?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Finnes da vel en mellomting mellom 12 og 400 kroner. Asos har veldig mye fint. Og Hips and Curves har salg nå http://www.hipsandcurves.com/plus-size-panties Anonymous poster hash: 4d37a...a2b Der var det mye fint, ja! Anonymous poster hash: 55f2d...c70
Teardrop Skrevet 8. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2014 Har heller aldri sett den serien så aner ikke hva du prater om. Med sexy tenker jeg mer på at det ikke skal være ensfarget bommulstruser uten noe som helst mønster som man finner så altfor mange steder på kjøpesenteret om man i det heletatt finner så store str! Tenker truser som er billigere enn 70kr stk. Helst langt under 50-lappen. Varer de et halt år er det mer enn bra nok for prisen jeg er ute etter, da er de jo kasteklare uansett etter min mening mtp hvor mye de er brukt. Er i utgangspunktet truser som IKKE er kjedelig ensfarget uten mønster jeg ser etter. Derfor jeg skreiv eksempler med blonder, perler, silkebånd, pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå