sommerbrud04 Skrevet 4. august 2004 #41 Skrevet 4. august 2004 Nå er det meste i orden, blomstene bestilt og alt trykket opp! Har sittet og laget sangheftene i dag.. det tok sin tid! Nå pøser det ned ute.. så det jeg bekymrer meg mest for akkurat nå er været! Ser ikke så lovende ut akkurat :-( Merker nervene kommer litt nå.. men gleder meg mest!
Vimsevips Skrevet 4. august 2004 #42 Skrevet 4. august 2004 Hva gjenstår nå: -siste møte m/ festlokalet (i morgen) -gjennomgang av sermonien med forloverene (i morgen) -lage 13 blomster dekorasjoner, til bordene ute, og ved dørene (fredag) -manikyr (fredag) Nå har det slutte å regne her, så nå skal jeg ut og nyte ferien
Ingeborg Skrevet 4. august 2004 #43 Skrevet 4. august 2004 Ikke mange dagene igjen. Og ting ordner seg sånn litt etter litt. Var på gjennomgang i kirka med presten/svigerfar i går, og i møte med fotografen. Dessuten suste vi Trondheim rundt og kjøpte det som fantes av off-white papir... Kirkeprogrammet er laget (skal bare justere margene litt) og kopieres i morgen, det samme med menyheftene. Bordkortene ble produsert i morges. Ble drukket ut for andre gang på lørdag. I dag har vi vært oppe på museet der vi skal ha selskapet og sjekket at alt er OK med omvisningen for gjestene våre, samt sett etter mulige steder for fotografering. Det skal bli så bra! Avtaler med florist, frisør og hotell er bekreftet, skal sjekke bryllupskaka i morgen. Akkurat nå sitter jeg og styrer med musikken til selskapet (brenner CDer) samtidig som jeg har på meg selskapsskoene mine. Tror dette skal gå helt fint, jeg!
hoppende Skrevet 5. august 2004 Forfatter #44 Skrevet 5. august 2004 2 dager igjen jenter!!!! Og gutter om det er noen, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå