hoppende Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Er dere klare for den store dagen? Har dere gjort alt klart? Eller er det noe som ikke er klart? Gruer dere dere? Jeg er kjempespent, og hadde jo vært kjekt å hatt noen å dele med når alt er overstått.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Her er jeg. Vi er jo en god del 7. augustbruder her nå. Om alt er klart? Nei, ikke alt, men vi har kontroll tror vi. I går bestilte jeg kake og i dag skal jeg på "befaring" med hun som skal være fotograf for å se hvor vi skal ta bildene. Bare 18 dager igjen nå og jeg merker at jeg begynner å få litt nerver nå. Ikke for å gifte meg, egentlig, men på grunn av alt oppstyret rundt. Er litt redd for at gjestene ikke skal være fornøyde eller at noe skal gå galt. Hva gjenstår hos dere? I går avtalte jeg med gaveoppakkere og en kakebaker til. Det som gjenstår er å trykke opp kirkeprogrammene (som er ferdig lagd) og lage forside til sangheftet. I tillegg må vi printe ut store bordplaner, begynne å pakke til bryllupsreisen, bestille de siste blomstene og kjøpe inn de siste drikkevarene og frukt. Pluss en masse småtteri.
LineAA Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Hei, føler vi er rimelig i rute, men frykter det kan bli stress siste uka...bra vi har ferie begge to! Akkurat nå er det litt stress ang. brudebil, trodde vi hadde det klart men pga sykdom ble det skjærings...håper og tror det skal ordne seg til slutt!! Kirkeprogram er ferdig, ligger klar til å deles ut. Bonger og forside på sanghefte er klart, må bare printes... Skal tilpasse kjolen idag, gleder meg til å se/prøve den igjen, leeenge siden sist! Gleder oss begge to, sambo er om mulig enda mer ivrig enn meg for tiden....!
sommerbrud04 Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 hei! 7. august her også Er vel ganske mye som ikke er klart..kirkeprogram og sanghefteforside, bordkort, blomster (skal bestilles), lys, sko til brudgommen, morgengave... Men tror vi har det meste under kontroll. Skal snakke med presten neste uke.. har dere andre hatt samtale? Skal forloverne være med på samtalen, eller bare til øving i kirka? Må si jeg gruer meg litt ja.. er redd for at noe skal gå galt, eller at folk ikke skal ha det gøy... Men, det blir en gru-glede-følelse egentlig..
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er veldig i rute, har alt ferdig, det eneste som gjenstår er å få på plass kjøreplanen. Det er kun et par justeringer som skal til før den er i boks, så er jeg ferdig og dagen kan bare komme!! Jeg har ingen nerver whatsoever, sikkert fordi alt er i boks. Men jeg gleder meg selvsagt stort sammen med min tilkommende! Det eneste som mangler er faktisk at vi får fint vær - jeg krysser fingrene for oss alle sammen!! Lykke til til dere alle, det er bare 18 dager igjen!!
hoppende Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2004 Vi er ikke så verst i rute vi heller. Det som mangler er jo mye ting som ikke kan gjøres før rett før, som pynting av bord osv. Men det nærmer seg. Har laget forside til sanghefte, og begynt å tenke på hvilke brudemarsjer og hvilke salmer vi skal ha i kirken. Det er ikke bare lett å bestemme seg for det. Gruegleder meg jeg også. Mest gleder meg, og er veldig spent på den store dagen. Men jeg er ikke så veldig glad i for mye oppmerksomhet, så derfor gruer jeg meg litt :o Men det er sant, det er bare 18 dager igjen, og tiden flyr så fort, så fort... Plutselig er dagen der, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg mest
Vimsevips Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Godt det er flere som har litt igjen. Her hos oss er det kjolen min og brudepikekjolen som ikke er helt ferdige. Vesla sin går fort å sy, så den tenkte jeg å ta denne uka (har gjort alt klart). Kjolen min må prøves en gang til slik at vi er helt sikre på lengden, også er vi ikke helt ferdig med å sy på broderibåndet. Så den blir vel ferdig i neste uke tenker jeg. Ellers har vi igjen bordplanen, og høre om svigerinna mi ligger i rute med bordkortene. Tror det kommer til å gå kjempe fint jeg, kunne bare tenkt meg litt skikkelig brunfarge, har ikke lyst til å jukse..
hoppende Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har også igjen å sy ferdig brudepikekjolene Vimsepims. Men jeg gruer meg litt til det. Det er mamma som har sydd de, så jeg skal bare gjøre resten liksom, men jeg er så redd for gjøre feil :cry:
Vimsevips Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har også igjen å sy ferdig brudepikekjolene Vimsepims. Men jeg gruer meg litt til det. Det er mamma som har sydd de' date=' så jeg skal bare gjøre resten liksom, men jeg er så redd for gjøre feil :cry:[/quote'] Det går sikkert fint Les igjennom hele mønsteret før du begynner. Så tar du hvert enkelt punkt, og ringer moren din når du lurer på noe Det er lurt å tråkle først, så gjør det ikke så mye om du syr feil..
~*Unni*~ Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 WOW :o Nå er det liten tid igjen. Jeg har MYE å gjøre....heldigvis så har jeg ferie Bordkort må lages Lyslykter må lages ferdig Blomsterdekorasjoner må lages Program må trykkes Kjøreplan må lages Tale... Hjælp...har sikkert glemt halvparten Nei i morgen altså, DA skal jeg sette meg ned og skrive (enda en) liste!
Marit Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Har en del igjen vi også. Kjolen min har ikke kommet engang :cry: Kommer den ikke nå til torsdag på jeg på superjakt etter en ny en. Er litt forbanna over akkurat det stressmomentet!! :evil: Ellers har vi igjen: *Bordkort *Menyer *Kjøpe skjorte til mannen og brudegutten *Bestille blomster(er avklart da) *Bestemme oss for kake *Prate med presten *Bestemme oss for kirkeprogrammet Ja litt småpjus igjen, men det meste under kontroll. Stresset fælt med bil til dagen, men mamma sa at det var ordnet da
Ingeborg Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 Det er da litt som gjenstår, men ikke mer enn at jeg føler at jeg har kontroll. Skal lage kirkeprogram og menyer, men det er bare sånn koselig pusleri. Og så har både mamma, pappa og svigerforeldrene tatt på seg en del oppgaver, så jeg slipper å ha kontroll på absolutt alt. Takk og pris!
hoppende Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 21. juli 2004 Du har sikkert rett Vimsevips. Oopps, hadde visst kalt deg ved feil navn første gange, beklager Heldigvis skal jeg bare sy inn den ene litt og legge opp begge to, så jeg regner med at jeg klarer det. Men jeg er ikke så flink, og syr veldig lite, så derfor har jeg angst for at det skal bli feil :o Det er masse småting som gjenstår, men det er jo ofte sånn at det er det som tar tid da. Meeeen, satser på at alt ordner se Skal ha ferie siste uken før, så da får jeg sikkert gjort unna en del, satser jeg på iallefall.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. juli 2004 #14 Skrevet 27. juli 2004 Så, nå nermer det seg mer og mer dere... Hvordan går det med nervene?? Mine er under kontroll (enda), og nå som alt er i boks er det egentlig bare å vente på at dagen skal komme!!
hoppende Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2004 De er under kontroll ennå her også Er ikke nervøs i det hele tatt. Men jeg merker at jeg får litt angst for alt det jeg ikke har rukket å gjøre ennå. Og føler meg litt fanget her på jobben, hehe. Vil ut og gjøre unna alt jeg ikke har rukket ennå. Skriiiik :o Men jeg har jo heldigvis en ukes ferie før det hele drar i gang, så jeg regner med at jeg skal fikse det da, det jeg ikke har rukket ennå. Jeg gleder meg nå jeg
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #16 Skrevet 27. juli 2004 Jeg er heller ikke noe nervøs akkurat nå. Selv om jeg snakker om bryllupet nesten hele tiden, tror jeg ikke at det har gått helt opp for meg at det er så kort tid igjen. Nervene kommer nok når jeg får på meg kjolen... Fortsatt gjenstår det en del småting hos oss. Kirkeprogrammene er ikke trykket opp, heller ikke sanghefteforsiden. Men de er ferdig lagd. Ellers må jeg bestille de siste blomstene til kirkepynten.
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #17 Skrevet 27. juli 2004 Nervene er absolutt under kontroll, jeg bare gleder meg. Og det er ikke mye som gjenstår. * Bordkortene (brudgommens oppgave, ingen vits i å lage før vi kommer til Trondheim til helga) * Kirkeprogrammet (nesten ferdig) * Menyheftene (nesten ferdig) * Handle inn litt småstash
LineAA Skrevet 27. juli 2004 #18 Skrevet 27. juli 2004 Jeg kjenner sommerfugler i magen, men aner ikke om d er nervøsitet eller bare glede?! (noen ganger kan d kjennes ut som d er måser som bor der inne) Har så smått begynt å sjekke værmelding for dagen, ser ikke så aller verst ut foreløpig!! Bare vi slipper regn skal jg være fornøyd! Dette er hva som står igjen hos oss: - skrive ut forside som oxo fungerer som bordkort (skal skrive en personlig hilsen til alle, vanskelig å være kreativ til tanter og onkler) - skrive ut sang til sambo - renskrive talen min på småkort - ta en siste prat m blomsterdekoratøren - hente kjolen - kjøpe frukt til mottakelsen - plukke korn og pioner til kirkepynt og bordpynt Sier som sambo: gift blir vi vel, og dagen blir enestående uansett hva som skjer!
~*Unni*~ Skrevet 27. juli 2004 #19 Skrevet 27. juli 2004 Jeg våkner så tidlig om morgenen :o Det er ikke vanlig til meg å være...tenker bryllup før jeg legger meg, drømmer om det om natta og det første jeg tenker når jeg våkner...*hjælp* Vel jeg har en del småtteri igjen....og så følgende: Skrive talen min :oops: Kirkeprogrammet Menyhefter Bordkortene(begynner i morgen ) Morgengave :o Lage til den toalettkurven Lage til kurver til å ha ringene i(til brudsvennene) ...hmmm..sikkert noe jeg har glemt
Sessa Skrevet 27. juli 2004 #20 Skrevet 27. juli 2004 Her er det ingen nerver. Bare kos alt sammen... Jeg har igjen bare småtterier: * Stryke skjorta til min lille brudesvenn * Printe ut meny, sanghefter og kirkeprogram * Skrive navn på bordkortene * Snakke med blomsterdama mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå