AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Jeg skal møte en fyr jeg har snakket med en stund, over nett. Vi bor et stykke unna. Jeg er godt over 30, så tenkte at det kanskje var på tide å se litt rundt på disse dating-sidene. Jeg er kjempenervøs, men likevel ikke. Vi har en vanvittig god kjemi sånn over nettet, og det er utvilsomt fysisk tiltrekning fra begge. Jeg er bare så redd for at vi ikke skal ha den kjemien i virkeligheten. Og den må vel være der med en gang? Eller er den mest sannsynlig der siden vi snakker så godt som vi gjør nå? Er første gang jeg blir "kjent" med en mann før jeg treffer ham.. Og det som er enda kleinere om det skulle gå rett vest, er at jeg ikke kan dra hjem med en gang heller, er nødt til å vente til neste dag pga avstanden.. En annen ting som er litt småskummelt egentlig.. Det er det som er mystisk. Jeg har hatt en del drømmer siste årene, om en spesiell mann, en som jeg kjenner, men likevel aldri har møtt før.. Har dere drømt noe lignende? Jeg drømte altså om ham leeenge før jeg nå traff ham på denne dating-siden. Kall meg gjerne helt på bærur, men denne mannen på bildene er den mannen jeg har drømt om......... Han er kliss lik. Veldig rart, men ja, det er ham.... Finnes altså "drømme"-mannen på virkelig? Noen kloke hoder der ute? Anonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Ta det med ro. Det går sikkert kjempefint. Personlig har jeg bare mareritt. Aldri en positiv drøm så på drømmefronten er jeg en taper .............
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Ta det med ro. Det går sikkert kjempefint. Personlig har jeg bare mareritt. Aldri en positiv drøm så på drømmefronten er jeg en taper ............. Uffda... Får håpe du får bedre drømmer Det er bare så vanvittig rart å drømme om noen man aldri har verken sett eller møtt, og så plutselig, der er han! Jeg skjønner fint lite ... For har jo drømt om ukjente folk før, men dem har jeg aldri verken sett eller tenkt på.. ts Anonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Uffda... Får håpe du får bedre drømmer Det er bare så vanvittig rart å drømme om noen man aldri har verken sett eller møtt, og så plutselig, der er han! Jeg skjønner fint lite ... For har jo drømt om ukjente folk før, men dem har jeg aldri verken sett eller tenkt på.. ts Anonymous poster hash: 49b5c...710 Du er som Moses Dine drømmer/syn blir virkelighet. Ganske kult at du er sanndrømt. Det er bare et godt tegn! Får bare satse på at du ikke er som meg. Mine ultrasarkastiske drømmer, som starter med stor lykke, som alltid ender i dass. Men så er jeg en merkelig skrue (også i drømmeland)
Gjest Usminket Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Ønsker deg lykke til Oppdater oss! Om han er drømme mannen eller ikke, finne du ut 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Du er som Moses Dine drømmer/syn blir virkelighet. Ganske kult at du er sanndrømt. Det er bare et godt tegn! Får bare satse på at du ikke er som meg. Mine ultrasarkastiske drømmer, som starter med stor lykke, som alltid ender i dass. Men så er jeg en merkelig skrue (også i drømmeland) Hehe;) Du må få deg bedre drømmer Banan skal visst hjelpe på god søvn. Bare nevner det ts Anonymous poster hash: 49b5c...710 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Ønsker deg lykke til Oppdater oss! Om han er drømme mannen eller ikke, finne du ut Takker Jeg er kjempespent. Og rart med det, jeg er sikker på at favorittfargen hans er grønn... Har drømt noe om det. Må spørre imorgen Skal ikke møte ham før om en uke. Dette er rart.... ts Anonymous poster hash: 49b5c...710
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Har ikke nevnt noe til ham ang det at jeg har sett ham i drømmene før. Vil tro han tenker jeg ikke er helt i rute om jeg sier det nå ts Anonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Usminket Skrevet 8. november 2014 #9 Skrevet 8. november 2014 Har ikke nevnt noe til ham ang det at jeg har sett ham i drømmene før. Vil tro han tenker jeg ikke er helt i rute om jeg sier det nå ts Anonymous poster hash: 49b5c...710 Ja, tror ikke jeg ville nevnt det til ham enda Kan jo være han tenker du er helt desperat etter en mann siden du stadig har drømt om en som minner deg om han 1
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #10 Skrevet 8. november 2014 Følger med på denne jeg, synes det du skriver er skremmende. Fortell hvordan det går da! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Ja, tror ikke jeg ville nevnt det til ham enda Kan jo være han tenker du er helt desperat etter en mann siden du stadig har drømt om en som minner deg om han Følger med på denne jeg, synes det du skriver er skremmende. Fortell hvordan det går da! Ja, ikke sant Jeg er også litt skremt. I drømmen har jeg jo sett ham i "levende live", så lurer veldig på om det blir dejavu på høyt nivå..... tsAnonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Setter pris på om du kan sende meg en PM hvis det viser seg at det blir full klaff. Er litt forskjellig jeg lurer på. Kjente du også igjen stemmen hans? Og lykke til da, håper uansett at det blir bra! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Setter pris på om du kan sende meg en PM hvis det viser seg at det blir full klaff. Er litt forskjellig jeg lurer på. Kjente du også igjen stemmen hans? Og lykke til da, håper uansett at det blir bra! Har ikke hørt stemmen hans i drømmene, bare vært tilstede med ham. Vi har ledd, men husker ikke hvordan det hørtes ut i drømmene.. Kan nevne at jeg en gang mistet en sånn pc-dagbok sak, og letet og letet over alt. Fant den overhodet ikke.. Drømte en natt at den lå i lommen på en morgenkåpe jeg aldri brukte. Sjekket da jeg våknet, og der var den.. creepy.... Ja, PM tsAnonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Fayme Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Ble bare redd av å lese denne tråden så sent på natten Men du må oppdatere hvordan det går når dere møtes!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Ble bare redd av å lese denne tråden så sent på natten Men du må oppdatere hvordan det går når dere møtes! Redd? Nei, du må ikke bli redd ts Anonymous poster hash: 49b5c...710
Gjest Fayme Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Redd? Nei, du må ikke bli redd ts Anonymous poster hash: 49b5c...710 Det hele var bare så skummelt/ekkelt når jeg var alene i mørket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå