Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte på om denne tiden av året, gjør noe med deg som det å barbere deler av kroppen.

Er det like viktig for deg å barbere legger nå som vinteren er her enn når sommeren står for tur?

Så spørsmålet blir vel da.

Barberer du deg selv om vi går inn i mørketida?

-siw

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For de få som får se leggene mine siden i sommer er det vanskelig å tvile på at vi er i slekt med apene. Armhulene er derimot glattbarberte.

Anonymous poster hash: 7801f...281
Skrevet

Barberer meg vel kanskje hver andre uke ca på leggene, men det er mer fordi jeg tar laser hjemme.. så har egentlig ikke så mye hårvekst lenger heller

Anonymous poster hash: 0f752...f38
Skrevet

Armhuler er til en hver tid glattbarberte, legger må jeg ærlig si jeg er litt latere med på høsten og vinteren. Jeg gidder enkelt og greit ikke. Det plager meg egentlig litt å ha stubber, så jeg tenker egentlig å kjøpe meg epilator eller begynne å vokse. Det er så slit å barbere et så stort område så ofte :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Barberer leggene hvis jeg skal gå i kjole. Dvs kanskje 5-6 ganger i løpet av høsten/vinteren. Har ganske lyse hår så de er ikke altfor synlige. Blir veldig tørr og klør hvis jeg barberer for ofte på vinteren. Barberer nedentil og under armhuler 1-2 ganger i uka.

Om sommeren barberer jeg armer, legger, lår, tær, hender, nedentil og armhuler flere ganger i uken.

Endret av KG dama
Skrevet

Jeg barberer meg fortsatt, selv om vi går inn i andre årstider enn sommeren, men det kan fort skje litt sjeldnere enn på sommeren da man går i lettere klær.

Skrevet

Jeg må barbere meg, uansett om det er mørketid og at jeg er singel. Føler meg helt forferdelig hvis jeg ikke gjør det, men er man behagelig med å ikke gjøre det, så er det vel greit syntes jeg :-)

Skrevet (endret)

Jeg er litt sløvete om vinteren må jeg innrømme. Svømmer på fritiden, samtidig som jeg har lyse hår, så tar en runde en gang i uken på bikinilinjen, legger og armhuler.

Endret av Piken2
Skrevet

Jeg barberer meg likt om sommer og vinter, foretrekker å ikke være hårete :)

Skrevet

Barberer leggene hvis jeg skal gå i kjole. Dvs kanskje 5-6 ganger i løpet av høsten/vinteren. Har ganske lyse hår så de er ikke altfor synlige. Blir veldig tørr og klør hvis jeg barberer for ofte på vinteren. Barberer nedentil og under armhuler 1-2 ganger i uka.

Om sommeren barberer jeg armer, legger, lår, tær, hender, nedentil og armhuler flere ganger i uken.

Noenlunde sånn som dette gjør jeg og.

Skrevet

På vinteren barberer jeg leggene om jeg skal gå i kjole og når jeg skal møte kjæresten (avstandsforhold). Nedentil og armhulene barberer jeg derimot like ofte uansett årstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...