AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 I mars-april. Er egentlig åpen for alle tips, vet ikke enda om vi vil ha sol og varme eller storby. Datter er 19, mor er 45. Anonymous poster hash: 9db66...b8c
MissAlba Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Shoppingtur i New York eller London? Strand- og byferie på Hawaii? Safari i Afrika?
PrinsesseNila Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Sør-Frankrike Da får en både strand, sightseeing og shopping. Det er must å se St. Paul, Monaco og Cannes. Antibes er NYDELIG å bo i (kun rundt 20 min med buss til Nice eller litt over 30 min til Cannes), shoppingen er best i Nice Strendene er best i Nice og Cannes. Det peneste stedet jeg noen gang har vært, og jeg har vært endel steder etterhvert
Gjest Kritisk Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 I mars-april. Er egentlig åpen for alle tips, vet ikke enda om vi vil ha sol og varme eller storby. Datter er 19, mor er 45. Anonymous poster hash: 9db66...b8c Budsjett?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Budsjett? Ikke så dyrt. Maks 15 tusen (1 uke) for to. Anonymous poster hash: 9db66...b8c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 London! Anonymous poster hash: a77d9...0c1
masekopp Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Jeg dro på tur med mamma til London, Barcelona, København, Paris og Dubrovnik.
Majott Skrevet 9. november 2014 #9 Skrevet 9. november 2014 Frankrike er bra, Italia også. Det er mye å oppleve der. Jeg har kun vært der sommer/høst, så jeg vet ikke hvordan det er i mars/april. Kan tenke meg at Paris er verdt å oppleve da. Paris har mange severdigheter, og jeg vil gjerne tilbake dit selv. Jeg har vært i nord-italia på høsten, og jeg likte meg der, vil gjerne tilbake dit også. Men er ikke så sikker på at mine døtre vil like det stille livet der, utenom sesong. Jeg skal selv på tur med mine døtre (22 og 26 år) i mai, og vi velger Kreta, Chania. Vi vil ha strand, shopping og god mat. Det viktigste er å kose seg sammen Men vi vil ha litt varme også Det er nok ikke så mange steder utenom kanariøyene som har sol og varme i mars/april. Jeg var på Tenerife i april, da var det jevnt over 26 grader der. Vi leide bil hele uka, og utforsket øya, men det gikk fint an å ligge på stranda også. Og det var fint å bade. Jeg har også vært i Kroatia i mars/april. Det var ikke badetemperatur i vannet da, og kroaterne gikk i tykke klær, men det gikk bra å ligge på stranda. Da tok vi rutefly dit, og leide hotell/private leiligheter selv. Vi har vært i Split, Makarskakysten og Dubrovnik flere ganger, men reiser du så tidlig på året, har ikke sesongen der startet enda, og det er mye som er stengt på de små stedene. I Makarska er alt åpent året rundt, det samme i Split og Dubrovnik. Vil anbefale å leie bil, det er f.eks kun 2 mil fra Dubrovnik til grensa til Monte Negro. Og der er det nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå