AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Har en bamse jeg sover med (IKKE MOBB!), og når jeg har tatt den foran speilet (herregud, høres helt sykt ut, men bare drit i det), så blir hele bamsen skjev. Når jeg tenker over det så var det sånn med alle bamser når jeg var liten. Altså, når jeg ser direkte på bamsen, så kan jeg jo SE at den er skjev i ansiktet, men jeg må SE ETTER. I speilet så ser jeg med en gang bare en rar klump :S Anonymous poster hash: 790a8...2e0 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Slik er det med alt. Hvis jeg står ved siden av noen i speilet så ser jeg at personen får skjevt ansikt Anonymous poster hash: 87bb8...550 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Slik er det med alt. Hvis jeg står ved siden av noen i speilet så ser jeg at personen får skjevt ansikt Anonymous poster hash: 87bb8...550 Det har jeg aldri lagt merke til, synes folk er normale i speilet, men ikke bamser :S Anonymous poster hash: 790a8...2e0
Petra75 Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Alle er skjeve i speilet, du også. Du ser det ikke selv, bare. 1
Gjest Evans Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 oi, nå må jeg hente frem bamsen og se meg selv i speilet sammen med han i kveld. Aldri tenkt over dette før!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 oi, nå må jeg hente frem bamsen og se meg selv i speilet sammen med han i kveld. Aldri tenkt over dette før! Gi oss rapport etterpå! :D Anonymous poster hash: 790a8...2e0
Gjest Evans Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Gi oss rapport etterpå! :D Anonymous poster hash: 790a8...2e0 Ok *løper og henter bamse*
Gjest Evans Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 Nå har jeg testa det ut. Holdt bamsen til venstre, til høgre og midt på. Bamsen min så like rett og fin hele veien. Men det blir jo ikke vitenskap av at kun jeg og TS gjør dette: Dere må alle hente frem bamsene deres og teste!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #10 Skrevet 7. november 2014 Jeg vil teste, men bamsene mine ble liggende igjen hos foreldrene mine da jeg giftet meg. Det er visst ikke plass til bamser når jeg må dele seng med noen andre, og som gift kone er jeg visst for voksen til å ha bamser Jeg har noen bilder av to av bamsene, men bare Nine ser skjev ut, og det gjør han i virkeligheten også. Teddy ser helt rett ut, også når jeg speilvender bildet. Anonymous poster hash: dc6e6...13a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Skrevet 8. november 2014 Rart hvordan jeg gang på gang når jeg er inne på KG, blir forundret over hvor mange RARINGER det må finnes rundt omkring på denne jorda....Anonymous poster hash: 8e74c...e0a 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. november 2014 #12 Skrevet 8. november 2014 Rart hvordan jeg gang på gang når jeg er inne på KG, blir forundret over hvor mange RARINGER det må finnes rundt omkring på denne jorda....Anonymous poster hash: 8e74c...e0a Mange er rare og nysgjerrige, men når de videreformidler det til venner, tar noen en hvit løgn om hva som er skjevt i speilet. Jeg ville f.eks sagt "Har du lagt merke til at enkelte ting er skjevt i speilet?" 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #13 Skrevet 8. november 2014 Dette gjelder også deg selv, du er bare vandt til å se ditt eget speilbilde og ikke "hvordan du egentlig ser ut". Jeg merker det på meg selv hvis jeg blir tatt bilde av, eller jeg tar et bilde selv og det automatisk vender tilbake til "slik jeg egentlig er". Det får en jo til å lure på om man burde legge ut bildene som du selv synes ser bra ut (speilvendt) eller de som du synes ser rare ut (slik som andre folk er vandt til å se deg). Anonymous poster hash: b0b46...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #14 Skrevet 8. november 2014 Rart hvordan jeg gang på gang når jeg er inne på KG, blir forundret over hvor mange RARINGER det må finnes rundt omkring på denne jorda....Anonymous poster hash: 8e74c...e0a Men hva skal man sove med om man ikke har katt, da? Har en hel søppelsekk full av bamser på loftet hos mamma, tenker på dem iblant og savner dem litt. Anonymous poster hash: 2c584...454 2
Gjest Fluttershy Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 Dette må testes når jeg kommer hjem fra ferie
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Men hva skal man sove med om man ikke har katt, da? Har en hel søppelsekk full av bamser på loftet hos mamma, tenker på dem iblant og savner dem litt. Anonymous poster hash: 2c584...454 Enkelt. jeg har 2 dyner, den ene holder jeg rundt og den andre har jeg over meg. Det er kanskje ikke like koselig som bamser, men det fungerer som en erstatning.
Chizue Skrevet 8. november 2014 #17 Skrevet 8. november 2014 Jeg har bare 3 bamser, men sover ikke med dem x)
Apocalypse Skrevet 9. november 2014 #19 Skrevet 9. november 2014 Dette gjelder også deg selv, du er bare vandt til å se ditt eget speilbilde og ikke "hvordan du egentlig ser ut". Jeg merker det på meg selv hvis jeg blir tatt bilde av, eller jeg tar et bilde selv og det automatisk vender tilbake til "slik jeg egentlig er". Det får en jo til å lure på om man burde legge ut bildene som du selv synes ser bra ut (speilvendt) eller de som du synes ser rare ut (slik som andre folk er vandt til å se deg). Anonymous poster hash: b0b46...4fd Det har jeg også tenkt over... Har også lagt merke til at ansiktet mitt blir skjevere i noen speil enn i andre. Noen som vet hvorfor ting blir skjevt i speilet egentlig??
Ånei Skrevet 9. november 2014 #20 Skrevet 9. november 2014 Jeg prøvde, og det føltes ut som om bamsen min ga meg ekkel blikk. Gjett hvem som skal sove med lyset på i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå