AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 Noen som vet teksten til denne sangen? Anonymous poster hash: 243d2...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Skal vi være venneeeer.. Venner eller fiender.. Hihi, jeg digger den serien :D Anonymous poster hash: 8dc18...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 7. november 2014 #3 Del Skrevet 7. november 2014 "Jeg kan kjenne hvordan pulsen slår Når jeg spør deg hvor du var i går For nå må du velge side Blir du her på mitt parti? Det er opp til deg om vi skal bliiiiiiiiiiiiiiiii Skal vi være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender" En tekst jeg aaaaaldri glemmer! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. november 2014 #4 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) "Jeg kan kjenne hvordan pulsen slår Når jeg spør deg hvor du var i går For nå må du velge side Blir du her på mitt parti? Det er opp til deg om vi skal bliiiiiiiiiiiiiiiii Skal vi være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender" En tekst jeg aaaaaldri glemmer! Haha Wow nice, at du faktisk klarer å huske hele sangen. Tusen takk Rart teksten ikke er lagt ut noen plass. Da er det over til litt synging Driver og hører på lang versjonen nå, jeg må ta og skrive ned hele teksen fra sangen slik jeg kan synge hele. Jeg blir så godt i humør av slike eldre norske tv sanger Endret 7. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 8. november 2014 #5 Del Skrevet 8. november 2014 Wow nice, at du faktisk klarer å huske hele sangen. Tusen takk Rart teksten ikke er lagt ut noen plass. Da er det over til litt synging Driver og hører på lang versjonen nå, jeg må ta og skrive ned hele teksen fra sangen slik jeg kan synge hele. Jeg blir så godt i humør av slike eldre norske tv sanger Hehe, godt å se at det er flere enn meg som er sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Del Skrevet 8. november 2014 Digga den serien Tenker av og til på skuespillerne og hva de gjør nå. Anonymous poster hash: ae233...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 8. november 2014 #7 Del Skrevet 8. november 2014 Åpningssekvensen ligger på YouTube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 8. november 2014 #8 Del Skrevet 8. november 2014 Oh yes it does Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #9 Del Skrevet 8. november 2014 Digga den serien Tenker av og til på skuespillerne og hva de gjør nå.Anonymous poster hash: ae233...ddc Vell hun ene er programleder for paradise hotel nå Vurderer å skrive ned hele teksten og så legge den til en video og laste den opp til youtube slik folk kan synge karaoke med sangen visst de vill, bare synd det ikke finnes noen instrumental versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #10 Del Skrevet 8. november 2014 Her er hele teksen til sangen. Har satt og hørt på den nå og skrevet ned på dokument Skal vi være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender Jeg kan kjenne hvordan pulsen slår Når jeg spør deg hvor du var i går For nå må du velge side Blir du her på mitt parti? Det er opp til deg om vi skal bliiiiiiiiiiiiiiiii Skal vi være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender Jeg vet du treffe andre noen Og at du lyger nå igjen Dette er din siste sjanse Vil du fortsatt være her Så må du velge om vi eeeeeeer Skal vi være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender Når du ligger hos meg Vi har delt en flaske vin Men så vil du bare være miiiiiin Vil du være venner Venner eller fiender Vi kan være venner Venner og fiender Skal vi være venner Venner eller fiender (i bakgrunnen) Venner eller fiender Vil du være venner Venner og fiender Vil du være venner Venner eller fiender (I bakgrunnen) Det er opp til deg om vi Vi kan være venner Venner og fiender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #11 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg var kjemperedd han Marius 😣 han var jævlig ekkel! Anonymous poster hash: 99630...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå