Gå til innhold

Farsdag på søndag - Gir du han noe "seksuelt"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er denne jeg ikke skjønner.

For meg har farsdag alltid vært for å gi fedre en ekstra oppmerksomhet. Dermed også den personen som er far til dine barn. Ikke bare din egen far.

Farsdag. En dag fra barn til sine fedre, det er ikke en dag hvor sine koner setter pris på sine ektemenn, det er ikke en dag hvor sine elskerinner setter pris på sine elskere, eller en dag hvor samboere setter pris på sine bofeller, eller en dag hvor kjærester setter pris på sine typer. Det er en dag hvor barn setter pris på hvor flotte pappaer de har, noe annet er ikke denne dagen for. Om du er så pass desperat at du må få sex i presang er dette altså ikke dagen.

At min mann er far er en ting, at våre barn er glade i sin far er også en ting men at sex skal blandes sammen i denne dagen er noe de fleste her reagerer på. Skal mine barn da gi en seksuell overraskelse til sin far? Nei det skal de ikke. Fedre (uavhengig om det er min egen far eller om det er mine barns far) skal ikke få noe seksuelt i presang av sine barn.

Anonymous poster hash: acbb1...971

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ganske høy på pæra hvis du tror at blowjob er en fin gave, eller at det er en gave i det hele tatt.

Hadde stusset veldig hvis mannen min foreslo at jeg skulle få oralsex som morsdagsgave.

Det er lat, og vitner om at man ikke liker sex.

Gave er gave, sex er sex.

Tror også at kvinner som tenker sånn tror selv at de er litt ville og kule kjærester, men egentlig fremstiller de sex som en plikt og en dårlig unnskyldning for å ikke bruke penger på en ordentlig gave.

Aldri vært så enig i et innlegg på KG som dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsdag. En dag fra barn til sine fedre, det er ikke en dag hvor sine koner setter pris på sine ektemenn, det er ikke en dag hvor sine elskerinner setter pris på sine elskere, eller en dag hvor samboere setter pris på sine bofeller, eller en dag hvor kjærester setter pris på sine typer. Det er en dag hvor barn setter pris på hvor flotte pappaer de har, noe annet er ikke denne dagen for. Om du er så pass desperat at du må få sex i presang er dette altså ikke dagen.

At min mann er far er en ting, at våre barn er glade i sin far er også en ting men at sex skal blandes sammen i denne dagen er noe de fleste her reagerer på. Skal mine barn da gi en seksuell overraskelse til sin far? Nei det skal de ikke. Fedre (uavhengig om det er min egen far eller om det er mine barns far) skal ikke få noe seksuelt i presang av sine barn.

Nå ser jeg ingen som har antydet dette. Heller ikke var dette trådstarters tanke.

Dagen er for å hedre FEDRE. Ikke kun far-barn relasjoner. Det er da ikke unaturlig at ektefellen kan hedres litt annerledes enn hvordan barna hedrer sin far.

At dette ikke var en selvfølge forbauser meg oppriktig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsdag handler om at utikkene skal få solgt litt ekstra varer og tjent litt ekstra penger.

Anonymous poster hash: 7475a...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til revolver...

Her feirer vi farsdagen med at mor&barn står litt tidlig opp, koker kaffe og lager god frokost som husbonden/pappaen får servert på sengen. Både barn og bikkje hopper opp i sengen, så nei; ikke noe sexopplegg for å feire far i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser jeg ingen som har antydet dette. Heller ikke var dette trådstarters tanke.

Dagen er for å hedre FEDRE. Ikke kun far-barn relasjoner. Det er da ikke unaturlig at ektefellen kan hedres litt annerledes enn hvordan barna hedrer sin far.

At dette ikke var en selvfølge forbauser meg oppriktig talt.

Det forbauser meg og de fleste med meg at noen i det hele tatt klarer å blande inn sex inn i farsdagen. De fleste synes det er motbydelig da dette er en dag for å hedre barn-fedre relasjonen.

Ts mener jo tydeligvis at farsdagen skal ha noe med sex å gjøre "Farsdag på søndag - Gir du han noe "seksuelt"?"

Viss ikke farsdagen er til for at barn skal hedre sine fedre hva mener du den er til for da?

Sjeldent er noe så innlysende som dette, nemlig at farsdag handler om å sette pris sine fedre, igjen det handler ikke om sex og bare tanken er ekkel. Så om du tror noe annet tror jeg faktisk med all respekt du har misforstått denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som var så ille med denne tråden jeg. Alle forstår da vel at det handler om at mor setter pris på barnas far.

Min samboer er ikke min sønns biologiske far. Men han behandler sønnen min som det skulle vært hans egen.

Dermed fikk samboeren min gave fra sønnen min, kjøpt av meg. Samt en tegning gutten tegnet.

I tillegg fikk han frokost på senga, og ja, han fikk en blow job.

Sistnevnte hadde selvsagt ikke noe med barnet å gjøre, det var kun fordi jeg ville sette litt ekstra pris på samboeren.

Jeg suger ham selvsagt andre dager også, fordi han elsker det og dermed liker jeg det også, men i en travel hverdag er det ikke hverdagskost.

Anonymous poster hash: 47658...e3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som var så ille med denne tråden jeg. Alle forstår da vel at det handler om at mor setter pris på barnas far.

Min samboer er ikke min sønns biologiske far. Men han behandler sønnen min som det skulle vært hans egen.

Dermed fikk samboeren min gave fra sønnen min, kjøpt av meg. Samt en tegning gutten tegnet.

I tillegg fikk han frokost på senga, og ja, han fikk en blow job.

Sistnevnte hadde selvsagt ikke noe med barnet å gjøre, det var kun fordi jeg ville sette litt ekstra pris på samboeren.

Jeg suger ham selvsagt andre dager også, fordi han elsker det og dermed liker jeg det også, men i en travel hverdag er det ikke hverdagskost.

Anonymous poster hash: 47658...e3e

Åja så han får bare bj til jul og bursdag og farsdag?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så han får bare bj til jul og bursdag og farsdag?

:skratte:

+1

Anonymous poster hash: 2cf94...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...