Gå til innhold

Farsdag på søndag - Gir du han noe "seksuelt"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velkommen til tråden med KGs dårligste overskrift.

Skjønner virkelig ikke at det går an å misforstå den overskrifta med mindre man kun tenker incest dagen lang, æsj!

Anonymous poster hash: 71c17...5cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner virkelig ikke at det går an å misforstå den overskrifta med mindre man kun tenker incest dagen lang, æsj!

virkelig? Les den igjen. Tenk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Endelig noen som ikke tolka tråden som en incest-tråd, godt å se at det finnes folk med vett ehr inne også ;)

Velkommen etter, her er det snakk om dama gir noe ekstra oppmerksomhet til sin mann, altså FAR til de barna de har sammen, er det så vanskelig å skjønne det? Ganske vanlig å si hva gir du i farsdagsgave til mannen...

Du må ikke ta det så bokstavelig, selvsagt skjønner de fleste hva du mente :fnise:

Likevel moro å erte deg for tråden :skratte:

Anonymous poster hash: 2cf94...82d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en FARSdag, en dag hvor alle pappaene rundt om blir hyllet og gjort litt stas på av sine BARN. Det er IKKE en bb (biff og blowjob) dag. Å blande disse dagene og også personene og samtidig få det til å høres ut som at det er oss andre det er noe i veien med er godt jobbet ts, bravo til deg for det.

Nei jeg skal ikke gi verken faren min eller faren til mine barn noe seksuelt på søndag av den grunn at det er farsdag . Om jeg har sex med mannen min på lørdag eller søndag eller begge dagene spiller ikke så stor rolle men jeg gir ikke sex, jeg får heller ikke sex, sex er noe vi har sammen ( jeg og mannen min altså siden overskriften er veldig tvetydig og noe ekkel).

Anonymous poster hash: acbb1...971

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rar tråd... For meg hadde det vært helt unaturlig å skulle "gi" noe slikt til faren min!

Anonymous poster hash: ad5d2...71d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle skjønte hva hun mente, men i den settingen ble det fullstendig galt. Farsdag handler om relasjonen far-barn og alt en gir i farsdagsgave er på barnas vegne.

Nei, det passer ikke å gi mannen BJ i farsdagsgave. At han får det likevel er en annen sak...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere mannen deres en seksuell overraskelse på farsdagen? Tenker da på om han kanskje får en ekstra deilig BJ eller en runde i toer´n eller noe annet som han ikke får til vanlig?

Anonymous poster hash: 74b03...175

Denne tråden gidd jeg ikke lese...tror jeg. Det er pappaen din som skal ha en oppmerksomhet. Om man har egne barn så er det barna som står for et eller annet til pappaen sin. Mor (sambo/kone) deler ikke ut bj på vegne av barna.

Ser hvor du vil hen men dette har lite å gjøre på et seksualitet forum.

Anonymous poster hash: bb885...4bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle rare bilder jeg fikk i hodet nå.... Så for meg ansiktsuttrykket til stakkars papsen nå han åpner farsdagspresangen og finner en buttplug. Det hadde antageligvis vært priceless - men nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ganske høy på pæra hvis du tror at blowjob er en fin gave, eller at det er en gave i det hele tatt.

Hadde stusset veldig hvis mannen min foreslo at jeg skulle få oralsex som morsdagsgave.

Det er lat, og vitner om at man ikke liker sex.

Gave er gave, sex er sex.

Tror også at kvinner som tenker sånn tror selv at de er litt ville og kule kjærester, men egentlig fremstiller de sex som en plikt og en dårlig unnskyldning for å ikke bruke penger på en ordentlig gave.

Endret av Red-Ruby
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?! Man kan jo gi far en ekstra "påskjønnelse" om kvelden når barna har lagt seg. Kan jo sette pris på at han er en god far? Hvorfor henger dere dere opp i slike detaljer egentlig?

Farsdag handler selvsagt om barn som setter pris på pappa, men kona kan vel så absolutt bruke denne dagen til å sette litt ekstra pris på han, spesielt hvis han er en kjempeflott far?

Men, men, er jo ikke overrasket over tilbakemeldingene her på KG. Burde omdøpes til absurdforumet.

Anonymous poster hash: 03c4c...628

Jojo men man viser ikke det på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis er jeg kjent for å tenke koffert, men tanken på at trådstarter mente noe annet enn far til deres felles barn, og derved en partner hun ønsket å gi litt oppmerksomhet slo meg ikke i det hele tatt.

Skulle det dog ha slått meg hadde jeg allikevel latt være å poste innlegg som antydet at trådstarter hadde noe annet i tankene. :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jeg kjent for å tenke koffert, men tanken på at trådstarter mente noe annet enn far til deres felles barn, og derved en partner hun ønsket å gi litt oppmerksomhet slo meg ikke i det hele tatt.

Skulle det dog ha slått meg hadde jeg allikevel latt være å poste innlegg som antydet at trådstarter hadde noe annet i tankene. :regler:

Så farsdag= sexdag er helt naturlig for deg? Kanskje det for deg men jeg selv (med veldig mange andre i tråden) så skjønner jeg ikke hvorfor jeg som en voksen kvinne som ikke er barn til min partner skulle gi en seksuell overraskelse til min partner når det så desidert ikke er det denne dagen dreier seg om. Farsdag handler om barn-far relasjoner og det å blande inn noe seksuelt inn i dette blir så veldig veldig feil samme hvor koffert eller ikke en velger å være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så farsdag= sexdag er helt naturlig for deg? Kanskje det for deg men jeg selv (med veldig mange andre i tråden) så skjønner jeg ikke hvorfor jeg som en voksen kvinne som ikke er barn til min partner skulle gi en seksuell overraskelse til min partner når det så desidert ikke er det denne dagen dreier seg om. Farsdag handler om barn-far relasjoner og det å blande inn noe seksuelt inn i dette blir så veldig veldig feil samme hvor koffert eller ikke en velger å være.

Det er denne jeg ikke skjønner.

For meg har farsdag alltid vært for å gi fedre en ekstra oppmerksomhet. Dermed også den personen som er far til dine barn. Ikke bare din egen far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere mannen deres en seksuell overraskelse på farsdagen? Tenker da på om han kanskje får en ekstra deilig BJ eller en runde i toer´n eller noe annet som han ikke får til vanlig?

Anonymous poster hash: 74b03...175

Eh, nei. Ungene gir faren farsdagsgave. Det ville være noe veldig, veldig feil dersom det skulle være en seksuell overraskelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...