Gå til innhold

Farsdag på søndag - Gir du han noe "seksuelt"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gir dere mannen deres en seksuell overraskelse på farsdagen? Tenker da på om han kanskje får en ekstra deilig BJ eller en runde i toer´n eller noe annet som han ikke får til vanlig?

Anonymous poster hash: 74b03...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det bare er meg, men dette hørtes helt feil ut i mine ører. Kanskje fordi jeg ikke har barn selv og at farsdag da dreier seg om min far, og ikke ektemann. Syns uansett det hører mer til at det er barna som skal gjøre stas på faren, enn kona - og da selvfølgelig på en ikke-seksuell måte :P.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! :P Farsdag er hvor barna setter pris på sine fedre. Selve BJ'en er helt ok, men BJ som farsdags gave? wtf sier jeg bare.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo?! Man kan jo gi far en ekstra "påskjønnelse" om kvelden når barna har lagt seg. Kan jo sette pris på at han er en god far? Hvorfor henger dere dere opp i slike detaljer egentlig?

Farsdag handler selvsagt om barn som setter pris på pappa, men kona kan vel så absolutt bruke denne dagen til å sette litt ekstra pris på han, spesielt hvis han er en kjempeflott far?

Men, men, er jo ikke overrasket over tilbakemeldingene her på KG. Burde omdøpes til absurdforumet.

Anonymous poster hash: 03c4c...628
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?! Man kan jo gi far en ekstra "påskjønnelse" om kvelden når barna har lagt seg. Kan jo sette pris på at han er en god far? Hvorfor henger dere dere opp i slike detaljer egentlig?

Farsdag handler selvsagt om barn som setter pris på pappa, men kona kan vel så absolutt bruke denne dagen til å sette litt ekstra pris på han, spesielt hvis han er en kjempeflott far?

Men, men, er jo ikke overrasket over tilbakemeldingene her på KG. Burde omdøpes til absurdforumet.

Jeg klarer å sette av en kveld uavhengig hvilken dato det skulle være, for en fin seksuell opplevelse. Men BJ som farsdagsgave? Det høres absurd ut for meg.

For all del, gi BJ på farsdagen altså. Det er bare en dato. Men ikke si; ''Min farsdags gave fra meg til deg....'' Det høres jo helt sykt ut :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere mannen deres en seksuell overraskelse på farsdagen? Tenker da på om han kanskje får en ekstra deilig BJ eller en runde i toer´n eller noe annet som han ikke får til vanlig?

Anonymous poster hash: 74b03...175

Hvis det er MANNEN din, FAR til DINE barn du tenker på, så ville jeg revurdert overskriften til denne tråden... :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: "Jeg setter pris på at du er en god far og det skal jeg vise med litt incest!"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer å sette av en kveld uavhengig hvilken dato det skulle være, for en fin seksuell opplevelse. Men BJ som farsdagsgave? Det høres absurd ut for meg.

For all del, gi BJ på farsdagen altså. Det er bare en dato. Men ikke si; ''Min farsdags gave fra meg til deg....'' Det høres jo helt sykt ut :P

INGEN har sagt at man skal si det da, herregud... Folk overanalyserer alt mulig her!

Anonymous poster hash: 71c17...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er MANNEN din, FAR til DINE barn du tenker på, så ville jeg revurdert overskriften til denne tråden... :fnise:

Du er vel ikke så dum at du klarte å misforstå overskriften? Ekkel tankegang du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at fattern skal få høykvalitets buttplug på søndag, ja. Sånn i "real flesh"-materiale som er ergonomisk utformet for å treffe mannens g-punkt.

ELLER IKKE.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Farsdag er en dag der barna setter pris på pappaen sin. Jeg kan fint gi en BJ eller noe, men da ikke som farsdagsgave, men fordi vi mest sannsynlig kommer til å ha sex uansett.

Anonymous poster hash: 32e38...4ed
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at fattern skal få høykvalitets buttplug på søndag, ja. Sånn i "real flesh"-materiale som er ergonomisk utformet for å treffe mannens g-punkt.

ELLER IKKE.

Velkommen etter, her er det snakk om dama gir noe ekstra oppmerksomhet til sin mann, altså FAR til de barna de har sammen, er det så vanskelig å skjønne det? Ganske vanlig å si hva gir du i farsdagsgave til mannen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Farsdag er en dag der barna setter pris på pappaen sin. Jeg kan fint gi en BJ eller noe, men da ikke som farsdagsgave, men fordi vi mest sannsynlig kommer til å ha sex uansett.

Anonymous poster hash: 32e38...4ed

Hurra! Endelig noen som ikke tolka tråden som en incest-tråd, godt å se at det finnes folk med vett ehr inne også ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter, her er det snakk om dama gir noe ekstra oppmerksomhet til sin mann, altså FAR til de barna de har sammen, er det så vanskelig å skjønne det? Ganske vanlig å si hva gir du i farsdagsgave til mannen... Anonymous poster hash: 71c17...5cb

Velkommen til tråden med KGs dårligste overskrift.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...