Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er konstant nybarbert, og en "litt" viktig grunn til dette er at min kjære får latterkick hvis mitt ubarberte ansikt av en eller annen grunn kommer borti huden på innsiden av lårene. Min drøm om lang trønderbart med masse voks ser derfor ut til å forbli en drøm... Hva mener dere andre; er ansiktshår kilent, pirrende eller bare et bevis på en trang fødsel?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg vet ikke, det stikker noe jævlig. Nå skal jeg barbere armhuler og bein, var dere ikke glade for å vite det?
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Jeg liker det ikke så godt når mannen ikke har barbert seg. Stikker som en kaktus... Jeg er full av fordommer med folk som har barter...mener: jeg kan ta en psykologisk analyse av personer med det...og jeg er overbevist at jeg har rett. Skjønner?! Menn med skjegg derimot synes jeg er direkte skumle. *buhuu*
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Åh, glem det, foresten, plutselig gikk det et lys opp for jomfruelige meg.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor posta du dette under sexualitet når det gjelder ansiktshår? :klø: Les innlegget igjen, du skjønne quinde!
Hu i Svingen Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Er fullstendig for bart! Men det krever sin mann
Laban Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Huisvingen er en fornuftig kvinne. Bart er sexy og trendy som få. Bare så innmari synd, dette med at det blir så fælt når barten kommer mellom bena på deg. tror det var enklere før, når kvinner hadde frodisk busk - den fungerte vel litt som beskyttelse mot bartehårene? Moralen er, bart er bra å se på, men håpløst i praksis...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 plutselig gikk det et lys opp for jomfruelige meg. PØH!! Hvis du er jomfru, er jeg intelligent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå