Gå til innhold

Kviser tilbake etter Isotretinoin Orifarm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullfører min behandling av Isotretinoin nå på torsdag som kommer. Da har jeg tatt 3 kapsler hver dag i litt over 4 måneder (400 kapsler totalt).
Kvisene er så og si borte så jeg er fornøyd med resultatet :) Men det har vært en tung prosess med mange bivirkninger og jeg har en stor angst for at kvisene raskt skal komme tilbake slik at alt ble forgjeves.

Er det noen som har fått kviser/uren hud etter behandling. I så fall, hvor lang tid tok det før det brøt ut? Brøt det ut like mye som før?

Er det noen som ble utmattet/trøtt/sliten, og hvor lang tid tar det før energien kommer tilbake? Tips på å få opp energinivået? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan være uheldig å få kviser igjen, men mange blir også kvitt dem for godt. Mine kom tilbake omtrent som før, men jeg hadde riktignok ikke så mye. Om du har vært veldig plaget, kan det hende du ikke ville brydd deg så mye om du fikk utbrudd på nivå med det jeg fikk. For noen kan løsningen være ei runde til med isotretinoin.

Skrevet

Kvisene begynte å komme tilbake etter få uker. Huden tilbake til sånn den var før Iso tok fire-fem måneder. Depresjonen og utmattelsen varte i to-tre måneder.

Anonymous poster hash: 0e94c...160

Skrevet

Jeg fikk tilbakefall 1,5 år etterpå.. Er på kur nr 2 nå. Men det vil uansett ikke være forgjeves om du skulle være uheldig å få tilbakefall, fordi du da tar en kur til for å bygge på det du allerede har tatt :) Jeg skal bare ta 200 tbl denne gangen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk på kuren i 9 mnd, fikk igjen kviser etter ca 1 år, gikk på ny kur i ca 11 mnd. Dette er ca 2 år siden, fått tilbake kviser nå. ikke alvorlig nok til at jeg vurderer ny kur, men det kan jo hende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...