Jotunjenta Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Det er jo kommet sånne ferdigmarinerte biffstrimler fra Gilde nå som skal wokes med grønnsaker. Teryaki, Tandori og en til jeg ikke husker. Noen som har prøvd Teryaki? Tenkte jeg skulle blande med wokblanding. Trenger man noe mer? Blir det litt tørt, kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har prøvd, og syntes ikke det ble spesielt tørt.. Likte forøvrig ikke smaken på det (men darlingen syntes det var kjempegodt)..
Julie Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Ja,synes den er god. Pleier å kjøpe frosne wok grønnsaker fra Findus+ris ved siden av.
Ylajali Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Synes ikke det var spesielt godt, det var på en måte litt vel marinert for min smak.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Prøvde teryaki for en stund siden, men den syns jeg smakte alt for søtt, sweet and sour liker jeg ikke så den kommer jeg ikke til å prøve. Men tandori synes jeg er kjempegod, blander med wokgrønnsaker og har ris til.
Jotunjenta Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2004 Hmmm, kanskje jeg bør prøve tandori i stedet.
MarianneE Skrevet 22. juli 2004 #7 Skrevet 22. juli 2004 Den med sweet/sour er kjempe god! Men, jeg pleier og helle av sausen, ellers blir det for mye synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå