AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Hjelp! Hvor kan jeg få taket i en "hjemmelaget" pai? Jeg skal ha med meg dette i en anledning på søndag, men klarer ikke lag selv! Tips?? Anonymous poster hash: c9c4a...5e8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Det klarer du fint. Er det middag- eller dessertpai? Anonymous poster hash: c8c9e...7fe
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Joda, denne greier du fint å lage. Og hvis det er noe du lurer på, så spør du. Det er mange som er flinke på kjøkkenet her inne. https://food52.com/recipes/16037-milk-chocolate-nutmeg-tart-with-hazelnut-crust
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Skrevet 8. november 2014 Det klarer du fint. Er det middag- eller dessertpai?Anonymous poster hash: c8c9e...7fe Middag Anonymous poster hash: c9c4a...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Skrevet 8. november 2014 Joda, denne greier du fint å lage. Og hvis det er noe du lurer på, så spør du. Det er mange som er flinke på kjøkkenet her inne. https://food52.com/recipes/16037-milk-chocolate-nutmeg-tart-with-hazelnut-crust OI! Det er middagspai jeg trenger, men fy søren DEN så god ut!!! Anonymous poster hash: c9c4a...5e8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Skrevet 8. november 2014 Ok. Er det en spesiell type pai du har lyst til å lage? Anonymous poster hash: c8c9e...7fe
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. november 2014 #7 Skrevet 8. november 2014 OI! Det er middagspai jeg trenger, men fy søren DEN så god ut!!! Anonymous poster hash: c9c4a...5e8 Jupp. den er farlig god og full av deilige, tomme kalorier som legger seg på hofter og lår - men pokker heller, vi lever bare en gang! Tips til matnytting pai: Quiche Lorraine. Bruk butterdeigsplater som du kjøper på butikken og blindbak de litt først. Da slipper du iallefall å lage paideig. Resten - egg, ost, bacon, og purre - er plankekjøring.
Brunhilde Skrevet 8. november 2014 #8 Skrevet 8. november 2014 Her er oppskrift på en pai laget med Maizena paideg. Hvis du bruker den paideigen, så skal det godt gjøres å ikke få en vellykket pai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå