Monstermagnet Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg ser at det flommer over av penisstørrelse-tråder her..... igjen. Jeg synes det er trist at sex skal trekkes ned på et nivå om hvilken størrelse som er best, hvor lang den skal være osv. Jeg har i mitt noenogtredveårige liv aldri fått annet enn skryt av mine elskerinner, selv om min størrelse der nede ligger akkurat på normalen. Tror ikke størrelsen min har vært noe tema i deres hode iallefall. Hadde det ikke vært fint med noen litt med intelligente tråder, som går på hvordan man kan forbedre sexlivet sitt, fremfor disse evindelige trådene om utseende og størrelse på kjønnsorganene? Synes dette forumet har tapt seg veldig i det siste.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 forumet blir alltid veldig annerledes på sommerstid Monstermagnet, slik er det hvert år. mange drar på ferie og de av oss som er igjen er alt annet en opptatt av seriøse ting, vi vil jo bare på ferie!!! Dessuten pleier det å bli litt overstorm av fjortisser som ikke har bedre å gjøre i skoleferien, men det har ikke vært så ille i år. Men til saken, jeg tror de aller fleste VOKSEN mennesker ikke er så opptatt av størrelse og slikt når alt kommer til alt, og at det faktisk er mannen den sitter på og utførelsen av selve sexuallivet som er viktig, ikke selve størrelsen, dersom det ikke er til det ekstreme ene eller andre veien da. Jeg har ikke hatt sex på ca ett halvt år jeg, så alt er bedre en slik jeg har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 ... og det er vel ikke helt usannsynelig at det er en og samme gjest som gang på gang starter tråder om det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg har ikke hatt sex på ca ett halvt år jeg' date=' så alt er bedre en slik jeg har det!! [/quote'] Hmm, så det du sier er at det er lett å tilfredstille deg nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Uffda Aline. Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg får dessverre ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #6 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #7 Del Skrevet 20. juli 2004 Du får bare Hellue litt mer så ordner det seg nok... med tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 20. juli 2004 Du får bare Hellue litt mer så ordner det seg nok... med tiden... ??? Hellue ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #9 Del Skrevet 20. juli 2004 Nå kan du lure nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #10 Del Skrevet 20. juli 2004 helluing har ikke virket hittil, og jeg tror ikke det funker jeg!! :-? må nok finne på noen annet gitt, men bølla, når sklir DENNA tråden ut også da!!! du assa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #11 Del Skrevet 20. juli 2004 .. jeg sklir aldri ut noen tråder .. og avsporer aldri - bare så du vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #12 Del Skrevet 20. juli 2004 ... det var bare en oppfordring til engasjement i stedet for klaging vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #13 Del Skrevet 20. juli 2004 motorbåter går fortere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #14 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #15 Del Skrevet 20. juli 2004 motorbåter går fortere.... Er det det dere kaller det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #16 Del Skrevet 20. juli 2004 Hæ?? *aline er seriøst blond i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #17 Del Skrevet 20. juli 2004 Hæ?? *aline er seriøst blond i dag* Hmm, du ordspilte litt rundt det å ro kanskje du, ja. Lister meg ut igjen av denne tråden. Trodde vi var på seksualitet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #18 Del Skrevet 20. juli 2004 det var bølle som sklei ut av debatten, så det er vi som skal si sorry altså!! Sorry Monster, for å ødelegge tråden din! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 20. juli 2004 #19 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis det er noen trøst anser jeg meg ikke for å være spesiellt gammel (i likhet med alle de ansatte på polene rundt om i Norge som spør meg om leg. når jeg prøver å kjøpe vin *sukk*) Og jeg syns ikke at størrelsen er det som "gjør sex til noe det er verdt å drive med" Så du skal se at ungdommen i dag ikke er helt håpløs likevel:) Og at det kan være samme gjest som starter masse tråder om sånt forundrer meg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå